مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

توجه به ابعاد معنوی جامعه را روبه جلو می برد

توجه به ابعاد معنوی و دلسوزی برای پیشرفت جامعه همواره موجب ترقی و منشا خیر بودن افراد بوده است و جامعه را روبه جلو خواهد برد.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ی هماهنگی برنامه های فعالیت پایگاه قهرمانی گفت: انضباط و برنامه ریزی مدون باید اساس برنامه های پایگاه قهرمانی قرار گیرد

سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه طرح و برنامه ی ارائه شده برای فعالیت های پایگاه قهرمانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید برنامه ها و طرح ها دقیق تر و مدبرانه تر ارائه شود تا بتوانیم از این مکان به عنوان پایگاه قهرمانی های پی در پی استان به معنای واقعی کلمه بهره ببریم.

وی با اشاره به اهمیت لزوم استفاده مرتب و قانونمند از پایگاه قهرمانی اظهار داشت: باید با برنامه ای منسجم و کاربردی استفاده حداکثری را از این فضای به وجود آمده کرد و در این راستا یکی از مهم ترین وظایف مدیر پایگاه، نظارت بر حفظ و نگهداری مرتب و منظم پایگاه اعم از نظافت، بهداشت، امکانات می باشد و در واقع باید نظم اساس تمام برنامه های پایگاه قرار گیرد تاهدفمند عمل نموده به موفقیت و شکوفایی مدنظر در این عرصه برسیم.

مدیر کل ورزش و جوانان یکی دیگر از عوامل و دلایل موفقیت در انجام امورات مختلف را برای خدا کار کردن و استفاده از تمام توانایی ها و قابلیت ها در انجام کار دانست و گفت: توجه به ابعاد معنوی و دلسوزی برای پیشرفت جامعه همواره موجب ترقی و منشا خیر بودن افراد بوده است و جامعه را روبه جلو خواهد برد.

حسینی با بیان اینکه طرح و برنامه های مربوط به پایگاه قهرمانی باید کارشناسی شده و به صورت عالی و منطقی اجرا شود تصریح کرد: زمان اردوهای قهرمانان، بهره مندی منطقی قهرمانان بانوان، انسجام و نظم دهی به ورزش های انفرادی و تیمی در کنار هم، تعداد نفرات اعزامی به مسابقات در رشته های مختلف، برنامه ی هیئت های ورزشی و حتی موارد بسیار جزئی دیگر باید در برنامه ی پایگاه لحاظ گردد.

وی در ادامه برنامه های مالی و براوردهای هزینه برای پایگاه را مهم برشمرد و این مهم رادر سه فاز تعریف کرد: فاز اول را به اولویت های اصلی و بسیار مهم، فاز دوم به اولویت های بسیار مهم و فاز سوم را به اولویت های بعدی مهم اختصاص داد و افزود: تنها در این صورت است که می توان شاکله کلی کار را شکل داده بر جزئیات دیگر تمرکز کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشرفت کار منوط به پشتکار و پیگیری دست اندر کاران آن دارد بر برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی برای مربیان پایگاه تاکید کرد و افزود: این کارگاه ها باید در دو بخش آموزش کار با دستگاه برای مربیان و آموزش و توجیه مربیان برای چگونگی فعالیت در پایگاه برگزار شود.

حسینی در پایان بر تکمیل و جمع بندی برنامه ها در اسرع وقت تاکید کرد واز عملکرد و تلاش همکاران در این عرصه تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است، جلسه ی هماهنگی برنامه های فعالیت پایگاه قهرمانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاون ورزشی اداره کل، مشاور ورزشی امور بانوان، مسئولین پایگاه قهرمانی و دیگر اعضای جلسه در دفتر کار مدیر کل برگزار شد.

ارسال نظرات