شهیدی که خواب شهادتش تعبیر شد

شهید رضا حاجیوند که به شدت دل تنگ دوستان شهیدش بود خواب دیده بود که به آرزوی همیشگی اش رسیده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۶۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، شهید رضا حاجیوند که به شدت دل تنگ دوستان شهیدش بود خواب دیده بود که به آرزوی همیشگی اش رسیده است و سرانجام در تاریخ ۶اسفند ۱۳۶۲به فیض شهادت نایل آمد.

شهید رضا حاجیوند به تاریخ ۲۲بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در روستای علی آباد از توابع ازنا در خانواده ای با ایمان و کارگر دیده به جهان گشود.وی تحصیلات ابتدایی خود را در همان روستا سپری کرد و پس از نقل مکان به شهرک المهدی،دوره راهنمایی را در آنجا گذراند.

این شهید گرانقدر در راهپیمایی های قبل از انقلاب شرکت می کرد و در زمان شروع جنگ نیز محصل بود و در انجمن اسلامی، پایگاه مقاومت و ... فعالیت می کرد.

 با شروع جنگ تحمیلی و اعزام به جبهه های حق علیه باطل با شجاعت  به نبرد با  دشمن متجاوز پرداخت و بعنوان تخریبچی درتیب ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) خدمت کرد.

در سوم شهریورماه سال ۱۳۶۲ به دلیل مجروحیت به بیمارستان شیراز اعزام شد و پس از بهبودی مجدد به جبهه رفت ودر گروهان شهید باهنر جمعی گردان ثارالله  که متشکل از رزمندگان ازنایی بود پیوست و پس از ایثارگری و رشادت های بسیار سرانجام در ۶اسفند همان سال درنبردی نابرابر در عملیات والفجر ۶ بر اثر اصابت ترکش در تنگه چزابه  به همراه، همشهری یانش سردار ابراهیم اسداللهی، رحمت اله دهقان، غلامعباس گرجی  محمد بیات، احمد خدابخشی، حسن باجلان، حسینعلی فرامرزی، علی محمد صفایی، علی موسویان، یداله زرچقایی  و سردار فریدون دهقانی به فیض شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصیتنامه شهید:

 پدر و مادر مهربانم امیدوارم مرا ببخشید و حلال نمایید ... دلتنگ دوستان شهیدم  محمد و ابراهیم کشاورز هستم هر لحظه برای رسیدن به آنها لحظه شماری می کنم دلم بشدت بیقرار آنهاست.

روز و شب ندارم دیشب خواب دیدم که این سعادت نصیبم شده و در کنار آنها هستم ای کاش خوابم به واقعیت بپیوندد.

 از برادران عزیزم می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشند دریاری اسلام با امام همکاری نمایید.

ارسال نظرات