مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

نقش تعیین کننده بسیج در سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی کشور

ابراهیم نوروزی گفت: بسیجیان در سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار تعیین کننده ای دارند، بسیج با تفکر بالا و مردمی بودن خود در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بسیار موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۳۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج یک پدیده جهانی است که راه خود را در دنیای امروزی پیدا کرده و به تبع آن راه حل بسیار مناسبی برای برطرف کردن معضلات و مشکلات فرهنگی اجتماعی جامعه است.

نقش تعیین کننده بسیج در سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی کشور

وی با بیان اینکه بسیج علاوه بر حضور در حوزه نظامی و امنیتی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی ورود پیدا کرده و موفق هم بوده است افزود: بسیج در زمان تهدیدات دشمن و جنگ تحمیلی با لباس رزم حضور پیدا کرد و در حال حاضر نیز با نوع دیگری از آرایش و آمادگی خود را نمایان کرده است.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: بسیجیان در سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار تعیین کننده ای دارند، بسیج با تفکر بالا و مردمی بودن خود در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بسیار موفق عمل کرده است.

نوروزی با اشاره به نقش بسیج در خودکفایی کشور بیان داشت: هر جایی که بسیج و سپاه برای برطرف کردن مشکلات و معضلات اقتصادی و فرهنگی ورود کرده موفقیات بسایر زیادی کسب کرده است.

وی بسیج را رکن اساسی جامعه و انقلاب دانست و گفت: برطرف شدن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور برگرفته از قدرت تفکر بسیج است، در بسیج سربازان با دست خالی در سنگر نابرابری که دشمن ایجاد کرده است خاصانه ایستادگی می کند؛ مهم ترین وظیفه آحاد بسیجیان شناخت شاخص ها و مولفه های فرهنگ اسلامی ایرانی است که با الگودهی به تمام دنیا می تواند بسیاری از معضلات فرهنگی اجتماعی موجود را رفع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها