امام‌جمعه طالقان:

زمین‌خواری‌های کلان در شهرستان طالقان پیشگیری شود

امام‌جمعه طالقان با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی سپاه و بسیج برای سازندگی و کار‌های فرهنگی کمر همت بستند گفت: با توجه به نزدیکی شهرستان طالقان به کلانشهرهای تهران و کرج باید از سرریز شدن جمعیت و زمین‌خواری‌های کلان در این شهرستان پیشگیری شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۲۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام سیدفضل‌الله حسینی در آیین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان که صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد اظهار داشت: سپاه و بسیج دو نعمت در دفاع از انقلاب اسلامی هستند که باید شاکر این نعمت باشیم. 

زمین‌خواری‌های کلان در شهرستان طالقان پیشگیری شود

امام جمعه شهرستان طالقان با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی سپاه و بسیج برای سازندگی و کار‌های فرهنگی کمر همت بستند افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان طالقان به کلانشهرهای تهران و کرج باید از سرریز شدن جمعیت و زمین‌خواری‌های کلان در این شهرستان پیشگیری کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه 26 بقعه و امام‌زاده در شهرستان طالقان وجود دارد، گفت: باید طالقان به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود طالقان 150 هزار نیروی انسانی کارآمد دارد که به‌دلیل نبود امکانات و کار به شهرستان‌های دیگر کوچ کرده‌اند که اگر بسترهای سازندگی فراهم شود این نیروی کار به طالقان باز می‌گردد.

وی افزود: از سردار سلامی درخواست داریم مشابه طرحی که در گیلان در حال اجرا است در طالقان نیز اجرا شود تا طالقان نیز به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود، نیرو‌های طالقانی که در سطح کشور حضور دارند نیز در اجرای این طرح به کمک سپاه خواهند آمد.

امام‌جمعه شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه کشوری کمی که در اختیار شهرستان طالقان قرار می‌گیرد سپاه به کمک شهرستان آمده و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها