امام جمعه چهارباغ؛

مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار نهم دى سه عنصر اساسى ايمان، اتحاد و بصيرت است

حجت الاسلام محمدی گفت: مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دى سال ۸۸، سه عنصر اساسى ايمان، اتحاد و بصيرت است كه باعث گرديد با حضورى آگاهانه در کل کشور، بقاء نظام و انقلاب اسلامى و سرزندگى و هوشمندى مردم و رهبرى انقلاب اسلامى را بارى ديگر با عزت و اقتدار به رخ جهانيان بكشد.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۱۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های این هفته با گرامی داشت فرارسیدن 9دی روز بصیرت اظهار داشت: سناریو و یا کودتای مخملی سبز سال ۱۳۸۸ را می‏توان مهمترین توطئه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بعد از توطئه جنگ تحمیلی دانست که توسط دستگاههای امنیتی غرب طرح ‏ریزی و به اجرا درآمد. 

فتنه 88 مهمترین توطئه استکبار بعد از جنگ تحمیلی بود/ مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار نهم دى سه عنصر اساسى ايمان، اتحاد و بصيرت است

حجت  الاسلام محمدی گفت: حجم بی‏ نظیر اقدامات و سرمایه‏ گذاری سیاسی، امنیتی و مالی نشان می‏دهد که بیگانگان و دشمنان ملت ایران تا چه اندازه به موفقیت جنبش سبز دل خوش بوده و امید بسته بودند.

وی درادامه بااشاره به نقش دشمنان خارجی ونوکران داخلی آنها گفت: اصلى ‏ترين هنر سران فتنه اين بود كه پس از سالها، عناصر ضدانقلاب، بدخواه و زاويه‏ دار با نظام و انقلاب اسلامى را كه تا آن زمان جرأت عرض اندام نداشتند ، به افتخار موج مرموز سبز و انقلاب مخملى آمريكايى و با پرچمدارى برخى خواص بى ‏بصيرت مست شهوت جاه و مقام، جانى دوباره گرفتند و با اميد به اهداف شومى كه داشتند به كف خيابانهاى تهران و چند كلان شهر ديگر آمدند.

خطیب جمعه چهارباغ بااشاره به نقش بی بدیل مدیریت های رهبری معظم انقلاب وحضور مردم در صحنه عنوان کرد:  مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دى سال ۸۸، سه عنصر اساسى ايمان، اتحاد و بصيرت است كه باعث گرديد با حضورى آگاهانه در کل کشور، بقاء نظام و انقلاب اسلامى و سرزندگى و هوشمندى مردم و رهبرى انقلاب اسلامى را بارى ديگر با عزت و اقتدار به رخ جهانيان بكشد.

حجت الاسلام محمدی دربخش دیگر خطبه ها بااشاره با الگو گیری مسلمانان دنیا از انقلاب اسلامی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی ايران از‏ لحاظ داشتن ماهيت اسلامى و اهداف دينى در همان دوران اوليه تولد خود، دل‏هاى آحاد مسلمانان از مذاهب اسلامى را به خود جلب كرد و بارقه‏اى از اميد آفريد.

وی ادامه داد:  صدور انقلاب برخلاف آنچه برخى دشمنان دانا و دوستان نادان درصدد تعريف آن به عنصر دخالت نظامى در كشورهاى ديگر بودند، در بيان بنيانگذار انقلاب اسلامى به‏ معناى صدور ارزش‏ها و آموزه‏هاى اصيل معنوى و فرهنگى انقلاب تجلى يافت و توانست ملت‏هاى مسلمان و آزاده را براى دست‏يابی به اهداف مشترك در يك اردوگاه سياسى جمع كند. 

خطیب جمعه چهار باغ در پایان خاطر نشان کرد: نمونه عالى تأثيرگذارى انقلاب در خارج از كشور را مى‏توان در جنبش حزب‏الله لبنان مشاهده كرد كه بعد از پيروزى انقلاب اسلامى ايران و بر مبناى انديشه‏هاى سياسى امام خمينى(ره) به ‏وجود آمد و توانست در برابر غده سرطانى خاورميانه ايستادگى كند و اسرائيل را كه بيش از نيم قرن يكه‏تاز ميدانى‏ بى‏رقيب بود به عقب ‏نشينى وادارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها