حجت الاسلام نصرالله پژمان‎فر در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

"برجام" دشمنان را پررو کرده است

نماینده مردم مشهد گفت: این نوع اظهارات سیب و گلابی‎های برجام است که امروز در سفره ملت ما خود را نشان می‎دهد و ما قطعا از دستگاه دیپلماسی انتظار داریم که در مقابل این مواضع به شدت برخورد جدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۰۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
حجت الاسلام نصرالله پژمان‎فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی براینکه سفر سردار سلیمانی به سوریه نقض قطعنامه 2231 است عنوان کرد: این نوع اظهارات سیب و گلابی‎های برجام است که امروز در سفره ملت ما خود را نشان می‎دهد.

پژمان‎فر در ادامه اظهار داشت: یک سری افراد تا قبل از موضوع مذاکرات جرأت نمی‎کردند چنین اظهارنظرهایی کنند، اما امروز عامرانه می‎آیند و برای کشور ما تعیین تکلیف می‎کنند و آنها اگر یک چنین توافقاتی نکرده باشند چنین اظهارنظرهایی نمی‎کردند؛ در واقع برجام، دشمنان ما را پررو کرده است.

وی ادامه داد: این مسئله نشان‎دهنده این است که یک ضعفی در دیپلماسی خارجی ما وجود داشته که زمینه چنین برخوردهای غیرمنطقی را از ناحیه امریکایی‎ها داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ما قطعا از دستگاه دیپلماسی انتظار داریم که در مقابل این مواضع و رفتار مداخله جویانه امریکا درباره مسائل داخلی کشورمان به شدت برخورد جدی داشته باشند و اجازه ندهند برای خواسته‎های سیاسی خودشان، مردم ما این‎قدر احساس حقارت و دخالت در حوزه مسائل خود را ببینند.

پژمان‎فر خاطرنشان کرد: امروز دنیا رفتار انقلابی ما  را در حمایت از مردم مظلوم سوریه و عراق ومردم مظلوم دنیا تحسین می‎کند و حضور ایران آرامش را به منطقه برمی‎گرداند و اینکه دستگاه دیپلماسی ما بخواهد برای حفظ موقعیت سیاسی خود ارزش‎های کشور را زیرسوال ببرد برای مردم ما قطعا قابل قبول نیست.
ارسال نظرات