مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

جشنواره با هدف شناسایی کارآفرینان برگزار می شود

تاکنون ۱۰ جشنواره در استان زنجان برگزار شده و این جشنواره با هدف شناسایی کارآفرینان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۵۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان زنجان بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات تاکید کرد و گفت: این جشنواره میعادگاهی برای گردهم‌آیی کارآفرینانی است که تلاش های خوبی را در استان زنجان داشته اند.
محمدرضا یوسفی افزود: تاکنون ۱۰ جشنواره در استان زنجان برگزار شده و این جشنواره با هدف شناسایی کارآفرینان برگزار می شود و سه هزار کارآفرین در جشنواره حاضر بوده اند و ۱۲۰ نفر در سطح ملی نمره لازم را کسب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر دارای پیچیدگی‌های خاصی بود.

یوسفی تاکید کرد: آغاز ثبت‌نام از کارآفرینان از ۱۵ مرداد ماه در سامانه مربوط صورت گرفت و ۲۴۳ نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: افزایش ۶۲ درصدی شرکت‌کنندگان در سامانه کارآفرینی وجود داشت و پس از طی مراحل مربوط ۷۸ نفر از مرحله نخست فیلترگذاری عبور و به مرحله دوم راه یافتند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان شد، گفت: اتمام داوری بر اساس مستندات انجام شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تشویق حامیان کارآفرینی به سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه‌های کارآفرینی، حمایت از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید و تقویت کارآفرینی از جمله اهداف جشنواره امتنان است.

یوسفی با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات، افزود: تلاش می‌شود با شناسایی و رفع مشکلات موجود در قوانین، حوزه کسب و کار ارتقا یابد.

ارسال نظرات