نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تبعیض‎های ناروا و افزایش بی‎اعتمادی مردم

سلیمی با اشاره به افزایش یاس و ناامیدی در جامعه گفت: تبعیض ناروا موجب سرخوردگی افراد و سرکوب استعدادها و بی اعتمادی نسل نو می شود و حتی در پاره ای از موارد ممکن است موجب سستی اعتقادات افراد شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۰۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش یاس و ناامیدی در جامعه و دلایل آن اظهار داشت: واقعیت این است که ما امروز با تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه روبرو هستیم.

وی به نمونه هایی از تبعیض های ناروا در جامعه اشاره کرد و گفت: حقوق های نجومی و توزیع پست ها بین افرادی است که مشخص نیست لیاقت اشغال پست ها را دارند یا نه مواردی از تبعیض در جامعه است که مردم را سرخورده کرده است.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: قانون اساسی افراد را به صورت صریح از تبعیضات ناروا منع کرده است، زیرا تبعیض ناروا موجب سرخوردگی افراد می شود ، امکان رقابت سازنده در جامعه را به حاشیه می برد، باعث سرکوب استعدادها و بی اعتمادی نسل نو می شود و حتی در پاره ای از موارد ممکن است موجب سستی اعتقادات افراد شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: در هر صورت تبعیض ناروا منشأ بیماری های فراوانی در جامعه و دلسردی در طبقاتی از مردم می شود و باید به صورت جدی این مسئله را پیگیری کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار