ارکیده ای دیگر در راه است؛

بد عهدی، زنی را تا مرحله خودکشی پیش برد

خبرگزاری بسیج: پروژه ارکیده شهرری با بیش از 4500 شاکی که خاطرتان هست؛ با پایان فصل ارکیده، ارمغان در خیابان دهخدا دولت آباد، سر از خاک بیرون آورد؛ اما گویا قصه این گل های بد بو تمامی ندارد و هر دم از این باغ، بری می رسد.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۵۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به گزارش علی اشرف خانلری، خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ماجرای پیش فروش واحد های مسکونی و کلاهبرداری های سریالی گویا تمامی ندارد. با وجودی که مجلس چند سال پیش قانونی مصوب کرد که انبوه سازان موظف شدند پیش از واگذاری واحد های مسکونی پیش سند صادر کنند، اما هنوز هم شاهد فروش یک واحد مسکونی به چندین نفر در سطح کشور هستیم که شهرری طی چند سال اخیر برای چندمین بار با این مشکل مواجه می شود که علاوه بر بسیاری از خانواده ها، ادارات مختلف و مسئولان را نیز درگیر این پرونده کرده و باعث ایجاد جو نا امنی و عدم اطمینان مردم به یکدیگر شده است که این موضوع خسارات جبران ناپذیری در عرصه های اجتماعی خواهد شد و بی اعتمادی مردم به یکدیگر و به مسئولان را در پی خواهد داشت.  

بیاتی، نماینده خریداران واحد های مسکونی پروژه آریانا در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تا کنون 120 نفر از خریداران از کارفرما شکایت کرده اند، اظهار داشت: این در حالی است که تعدادی از ذینفعان پرونده از بستگان کارفرمای پروژه هستند و به خاطر ملاحظات فامیلی و مصلحت اندیشی فعلا سکوت کرده اند و تعدادی از خریداران هم هنوز یا خبر نشده اند و یا منتظر اتفاق مثبتی هستند شاید قضیه به خوبی فیصله پیدا کند. اما حدود 4 سال پیش قاسم روزبهانی، مجری پروژه اقدام به پیش فروش این واحد ها از مبلغ 800 هزار تومان تا مبلغ دو میلیون تومان کرده است. مدت تحویل واحد های مسکونی نیز 24 ماه اعلام شد اما اکنون شاهد سال پنجم بلاتکلیفی خود هستیم و در همین راستا پرونده ای هم در دادسرای شهرستان ری تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از خانم های خریدار واحد مسکونی آریانا، با وجود سه فرزند، دار و ندار خود را فروخته و در این پروژه سرمایه گذاری کرده اما هفته گذشته جانش به لبش رسید و به طبقه بالای ساختمان رفت و قصد خودکشی داشت که با مداخله نیروی انتظامی و عوامل مددکاری اجتماعی و روانشناسان سازمان بهزیستی، این خانم را از اقدام به خودکشی منصرف کردند.

وی با اشاره به اینکه اغلب خریداران این پروژه از اقشار آسیب پذیر و کارگر هستند، گفت: با فرسایشی شدن پروژه، سرمایه گذاران که از افراد ضعیف جامعه هستند با مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهند شد و از مسئولان خواست نسبت به رفع این معضل چاره ای عاجل بیندیشند.

 

ارسال نظرات