رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان:

اجرای طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در زنجان

طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در قالب پایان‌‌‌نامه عملی هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۷۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از اجرای طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در زنجان خبر داد و گفت:

حسین نجفی تصریح کرد: در این طرح، طرح پایان‌نامه عملی هنرجویان دوره آموزشی انجمن هنرهای نمایشی زنجان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ٢٤ و ٢٥ آذر ماه اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» با اجرای هشت نمایش در تالار هنر و پلاتوی شماره یک انجمن هنرهای نمایشی زنجان اجرا خواهند شد و در پایان گواهی پایان دوره به هنرجویان اهدا می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان افزود: این نمایش‌ها به صورت کار گروهی توسط هنرجویان تولید و آماده اجرا شده که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب از ساعت ١٦ تا ١٨ عصر به روی صحنه خواهند رفت.

وی خاطر نشان ساخت: انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر دعوت به عمل می‌آورد تا در این برنامه دو روزه حضور بهم رسانند و با شرکت در اجراها موجب تشویق و ارزش‌گذاری این هنرجویان شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان ادامه داد: هیأت داوران و ارزیاب پایان‌نامه عملی هنرجویان دوره آموزشی انجمن هنرهای نمایشی زنجان شامل محمود عربخانی، امیر سهامی و رضا یاوری هستند.

ارسال نظرات