فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قدس،رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران شد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران،فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قدس،به فرماندهی پلیس آگاهی غرب استان تهران منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۳۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

خبرگزاری بسیج:امروز طی مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،که با حضور :سردار خانچرلی:فرمانده انتظامی غرب استان تهران واکثر مسئولان و روئسای ادارات وسازمانها این شهرستان در سالن فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد،سرهنگ کرمی رند:فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قدس،جایگاه خود را به سرهنگ شاهپور فلاحی داد، در همین جلسه نیز طی حکمی از سوی سردار خانچرلی:فرمانده انتظامی غرب استان تهران،سر هنگ کرمی زند:رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران شد.

سردار خانچرلی:فرمانده انتظامی غرب استان تهران  در این مراسم گفت:با توجه  به تجربیات چندین ساله  سرهنگ کرمی زند  در سمت فرماندهی و همچنین سابقه پیشین خویش در پلیس آگاهی، این شایستگی لازم را دانستیم که، به عنوان رئیس پلیس آگاهی شهرستانهای غرب استان تهران منصوب گردد.


 در ادامه:سرهنگ کرمی زند: فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قدس-سمت جدید خود را به عنوان رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در همین جلسه از سردار خانچرلبی:فرمانده انتظامی غرب استان تهران دریافت کرد.

سرهنگ شاهپور فلاحی نیز حکم خود را به عنوان فرمانده جدید شهرستان قدس از سردار خانچلری دریافت کرد و به این سمت معرفی گردید.


سردار خانچرلی در این مراسم  نیز با اشاره به سوابق سرهنگ فلاحی:فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با توجه  به سوابق درخشان سرهنگ فلاحی در سمت فرماندهی در شهرستان ورامین و همچنین مناطق عملیات  غرب کشور(کردستان)و همچنین با توجه به آشنایی وی با شهرستانهای غرب استان تهران ،از جمله شهرستان قدس، برای تصدی این جایگاه منصوب گردیده است.

ارسال نظرات