مدیرکل پست استان زنجان:

پست در دولت یازدهم بسیار شکوفا شده است

در دولت یازدهم پست بسیار شکوفا شده و تحولات چشم‌گیری نیز در حال انجام شدن است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۷۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به تصویب اساسنامه شرکت ملی پست، گفت: با توجه به تصویب اساسنامه جدید، پست باید فعالیت خود را در روستاها گسترش داده و این جزو تکالیف قانونی بوده و در این خصوص نیاز به همکاری و همیاری دفاتر روستایی است.

سبحانی افزود: هر قانونی که در سطح شبکه ملی پست تصویب می‌شود، همه ما موظف به اجرای آن هستیم و باید در اجرای یکسان و صحیح قوانین کوشا باشیم و این شامل دستورالعمل‌های کاری و پستی نیز می‌شود.

وی با اشاره به تحولات شبکه پستی اظهار داشت: در دولت یازدهم پست بسیار شکوفا شده و تحولات چشم‌گیری نیز در حال انجام شدن است که به طور مثال می‌توان به راه‌اندازی سیستم هوشمند توزیع اشاره کرد که به صورت آنلاین همه فرآیند توزیع در دسترس بوده و ضریب توزیع را بسیار افزایش داده است.

سبحانی تصریح کرد: در دفاتر ICT روستایی باید خدمات نیابتی دولتی انجام شود و باید خدمات مطلوب و با کیفیت به روستاییان ارائه شود و هیچ فرد روستایی جهت انجام امورات دولتی به شهرها مراجعه نکند.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به ماهیت تاسیس دفاتر روستایی، گفت: ادارات پست شهرستان‌ها، دفاتر شهری پیشخوان و دفاتر روستایی در سلسله مراتب مثل حلقه‌های یک زنجیر هستند که در حوزه ارتباطات فعالیت می‌کنند و با توجه به شرایط روز، دانش خود را ارتقا می‌دهند.

سبحانی با اشاره به پروژه GNAF افزود: پروژه GNAF یک طرح ملی بوده و در همه نقاط شهری و روستایی اجرا خواهد شد و با نهایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات آدرس‌دهی در همه نقاط کشور خصوصا مناطق روستایی برطرف می‌شود.

ارسال نظرات