8واحد صنفی متخلف در کرج پلمپ شد

شهردار منطقه یک کرج گفت: 8 واحد صنفی مزاحم در کرج با صدور حکم قضایی پلمپ شد و بالغ بر 50 عدد تابلوی غیرمجاز از سطح منطقه یک جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۳۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علیرضا کیان مدیر منطقه 1 شهرداری کرج  اظهار داشت: 8 واحد صنفی مزاحم در کرج با صدور حکم قضایی پلمپ شد و  بالغ بر 50 عدد تابلوی غیرمجاز از سطح منطقه یک جمع آوری شد.
 
8واحد صنفی متخلف در کرج پلمپ شد 
 
وی افزود: پلمپ این واحد های صنفی پس از ابلاغ اخطارهای قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه یک شهرداری کرج و با اخذ حکم قضایی انجام شد که طی آن واحدهایی که در پرداخت عوارض خود کوتاهی کرده و یا موجب سد معبرشده بودند از ادامه فعالیت منع شدند.

کیان گفت: صدور بیش از 70 اخطاریه بر اساس بندهای 20 ماده 55 قانون شهرداری ها مبنی بر عدم سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خبر داد.

وی با بیان اینکه جمع آوری تابلوهای غیر مجاز به منظور جلوگیری از خطرهای احتمالی و پیشگیری از اخلال در سیمای شهر اجرایی می شود، تصریح کرد: در این زمینه 17 مورد از تابلوهای شناسایی شده در سطح منطقه رنگ آمیزی و پرچم های مقابل درب شهرداری منطقه یک این کلانشهر تعویض شدند؛ همچنین ریسه های پل جانبازان و سیم کشی برق پل غواصان با تلاش و پیگیری همکاران خدمات شهری ترمیم و بازسازی شد.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: حفظ و ارتقاء بهداشت روانی شهروندان، زیباسازی و پیشگیری از اخلال در سیمای شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است که طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در منطقه یک شهرداری کرج نیز بر این اساس در حال پیگیری است و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بنابر شکایت شهروندان، هشت فقره اخطاریه برای صنوف مزاحم صادر شده است؛ 14 فقره دیگر از صنوف مزاحم هم به حوزه کنترل و نظارت جهت پلمپ معرفی که هشت فقره آن منع فعالیت شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها