خبرهای داغ:

جذب 2 هزار خواهر بسیجی در حوزه های مقاومت بسیج سراسر کشور

سازمان بسیج مستضعفین به منظور تامین و تقویت نیروی انسانی حوزه های مقاومت بسیج خواهران در سراسر کشور بر طبق شرایطی اقدام به جذب 2 هزار خواهر بسیجی در حوزه های تعلیم و تربیت، فرهنگی و نیروی انسانی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۱۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش سرویس  «بسیج جامعه زنان»خبرگزاری بسیج  در راستای ارتقاء بسیج و بهینه سازی تامین نیروی انسانی حوزه های مقاومت بسیج خواهران در سطح کشور، 2هزار خواهر بسیجی به صورت نیمه وقت در 3 حوزه جذب و سازماندهی(نیروی انسانی)، مسئول تربیت و آموزش و مسئول فرهنگی و اجتماعی جذب می شوند که مسئول تربیت و آموزش از بین سرمربیان، مربیان و سرگروه حلقه صالحین خواهران و یا از بین بسیجیان واجد شرایط با تحصیلات حوزوی انتخاب شده است.

داشتن حداقل تحصیلات لیسانس یا سطح دو حوزوی که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته حداقل تحصیلات کاردانی مدنظر است، داشتن حداکثر 40 سال سن، داشتن حداقل 2 سال سابقه عضویت فعال در بسیج و حداقل 1 سال سابقه فعالیت در موضوع تخصصی از جمله شرایط جذب محسوب می شود.

همچنین داشتن قدرت تجزیه و تحلیل سیاسی و توان روشنگری نسبت به جریان باطل، حضور پیش تازانه در صحنه های انقلاب و مروج رهنودهای ولایت و آمادگی برای همکاری  و فعالیت در چهارچوب ضوابط پیش بینی شده از دیگر ویژگی های این افراد محسوب می شود.

این افراد خواهران توانمندی هستند که توسط مسئول حوزه بسیج خواهران شناسایی شده و به بسیج جامعه زنان ناحیه معرفی گردیده اند تا به مدت معینی با سپاه همکاری کنند و رابط  استخدامی با سپاه نخواهند داشت.

مدت فعالیت اعضای بسیجی نیمه وقت حوزه های مقاومت که به صورت هفته ای 18 ساعت است، به موجب قراردادی بین ناحیه و فرد بسیجی به مدت یک سال منعقد می شود و تمدید قرارداد بصورت سالیانه و در صورت ضرورت اقدام خواهد شد.

مسئولیت هماهنگی و اعزام افراد جذب شده برگزاری دوره بر عهده معاونت تعلیم و تربیت بسیج و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور خواهد بود و با هماهنگی های انجام شده دوره آموزشی و توجیهی بدو خدمت این نیروها از 27 آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه در 10 منطقه از کشور برگزار می شود که یک هفته حضوری و 3 هفته غیرحضوری خواهد بود.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات