به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس :

نمایش فیلم مستند چهره در قاب / معرفی محمد حسین حیدری عکاس جنگ.

هنرمندان بسیاری در حوزه های گوناگون و رشته های مختلف در کشورمان فعالیت می کنند که زندگی هر یک از آنها، الگویی برای هنردوستان و هنرجویانی است که می خواهند به دنبال سلایق و علایق خود بروند.
کد خبر: ۸۷۹۳۳۱۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، مجموعه مستند «چهره در قاب» به معرفی زندگی حرفه ای هنرمندان معاصر می پردازد.
حسین همایونفر تهیه کننده و مجری طرح مجموعه چهره در قاب را بر عهده دارد که از شبکه افق پخش می شود.

مستند زیر مربوط به محمد حسین حیدری است.

متولد ۱۳۴۱ اصفهان. عکاسی را در مدرسه عالی عکاسی مولتی ویژن فرا گرفت. از سال ۵۸ در حوزه اندیشه و هنر اسلامی شروع به کار کرد سال ۷۵ به عنوان دبیر عکس روزنامه جوان و سال ۸۱ نیز بعنوان دبیر عکس خبرگزاری فارس فعالیت داشت حیدری در ۲۳عملیات بعنوان عکاس حضور داشت.

در سال ۶۲ اولین مجموعه عکس او و امیرعلی جوادیان با عنوان «لااله ­الاالله» از مجموعه عملیات های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و رمضان به چاپ رسید. حضور آثارش در بیش از ۲۵ نمایشگاه جمعی ۱۴ نمایشگاه فردی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه های فردی در داخل کشور با موضوعات دفاع مقدس و طبیعت ایران و موضوعات اجتماعی در کشورهای سوریه، لبنان، لیبی، امارات متحده عربی و اکراین نیز برگزار گردیده است. دبیری مسابقات عکس عاشورا، جلوه میثاق، بسیج، عکس جوان راهیان نور و داوری بیش از ۱۵ مسابقه عکس نیز ازجمله فعالیت های او است.

از سال ۷۹ نیز با همکاری آقایان میرهاشمی، بدرفر، گرامی، سلیمانی، جوادیان و شهید جانبزرگی پایه های انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس را بنیان گذاشت که این انجمن از سال ۸۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود.هم اکنون وی در این انجمن به عنوان مدیرعامل مشغول به خدمت است.

ارسال نظرات