بهره برداری از طرح های عمرانی و درمانی روستاهای بخش مرکزی "ری"

خبرگزاری بسیج: با حضور جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، پورمهدوی بخشدار مرکزی ری، و جمعی از مسئولان ادارات ری تعدادی از طرح های عمرانی و درمانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۰۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در حاشیه این بازدیدها عنوان کرد: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت یازدهم است افزود: فرمانداری شهرستان ری با تشکیل تیمی متشکل از معاونان فرماندار و روسای ادارات از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.

وی هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به گوش و نظر دولتمردان می رسد.

جمالی پور با بیان اینکه با اجرای این گونه بازدیدها مسائل و مشکلات روستاها زودتر حل می شود بیان داشت: مسائلی مانند بهداشت و درمان، راه های روستایی و تاسیس اماکن تفریحی عمومی مانند پارک ها و سالن های ورزشی در این بازدیدها سرعت بیشتری پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم به دنبال ایجاد پویایی و صیانت از هویت روستاها و تبدیل روستاها به یک کانون جمعیتی مطلوب است تاکید کرد: باید از ظرفیت های روستاها در جهت حفظ فرهنگ، تاریخ و هنجارهای اجتماعی مثبت جامعه استفاده کرد.

جمالی پور در خصوص مصوبات این بازدید اظهار داشت: فرمانداری اعتبارات لازم برای حل برخی از مشکلات روستاهای بخش مرکزی تخصیص خواهد داد و در محل هایی هم که لازم باشد از اختیارات قانونی در جهت رفع مشکلات ساکنان این محل ها استفاده خواهد کرد.

فرماندار شهرستان ری و هیات همراه از روستاهای صالح آباد شرقی، کمیته، امامزاده ابوالحسن، عمادآور، علیمان، اسلام آباد نظامی، تقی آباد، امین آباد، غنی آباد و اسلام آباد سیمان تهران از توابع بخش مرکزی دیدار کردند.

در این بازدید یک روزه مهمترین مطالبات ساکنان روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری از قبیل احداث بوستان روستایی، تامین روشنایی جاده ها و معابر و اصلاح شبکه های برق بویژه جمع آوری دکل های فشار قوی از بافت روستایی، بهسازی و آسفالت جاده های روستایی، تاسیس فضاهای ورزشی، احداث خانه بهداشت، اصلاح شبکه آبرسانی و کیفیت آب شرب، پیگیری تصویب طرح هادی و رفع مشکلات و موانع ناشی از وجود روستا به عنوان حریم شهرداری تهران بررسی و رسیدگی شد.

ارسال نظرات