اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور فرمانده سپاه هامون، امام جمعه شهر محمدآباد در سوله صالحین شهرستان هامون برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۹۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور فرمانده سپاه هامون، امام جمعه  شهر محمدآباد و مسئولین ادارات شهرستان هامون در سوله صالحین ناحیه هامون برگزار شد.

در این مراسم  سرهنگ "سنچولی" فرمانده  ناحیه هامون تهاجم فرهنگی را هجوم یک مجموعه ی سیاسی یا اقتصادی به بنیان‌های فرهنگی یک ملت برای دستیابی به مقاصد شوم سیاسی دانست و گفت: "ریشه کن کردن فرهنگ ملی از طریق فراگیر کردن بی بند و باری، عیاشی و هرزگی در میان یک ملت هدفی است که دشمنان درپی تحقق آن هستند. به‌طور مشخص دوران رضاخان سرآغاز تهاجم فرهنگی در کشورماست و بزرگ‌ ترین قدمها به نفع فرهنگ غرب و در حقیقت در جهت سلطه ی غرب بر ایران در همین دوران برداشته شد".

وی اضافه کرد:" با این بهانه که زن با چادر نمیتواندعالم و دانشمند شود و درفعالیتهای اجتماعی شرکت کند،چادرها را از سر‎  برداشتند. اما در عین حال دردوران رضاخان و پسرش هرگز به عموم زنان اجازه ی شرکت فعالانه در حرکتهای اجتماعی و سیاسی داده نشد و آن روزی که زنان ایران، وارد میدان مبارزه و صحنه ی فعالیتهای اجتماعی و سیاسی شدند و کشور را با دست توانای خود به پیش بردند، چادر به سر کردند".

در ادامه "کیخا "امام جمعه شهر محمداباد  اظهار کرد:"حجاب و عفاف زمینه های سلامت جامعه را تضمین نموده و جامعه را در مقابل فساد و فحشاء و تبعات آن مصون و محفوظ می کند".

وی همچنین با بیان اینکه حجاب نه تنها برای بانوان جامعه اسلامی دست و پاگیر نیست بلکه زمینه فعالیت و حضور انها را در عرصه های مختلف فراهم میکند، افزود:"حجاب برای یک بانوی مسلمان کمتر از مجاهدت مردان در میدان های نبرد نیست".



ارسال نظرات