خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

از عملکرد وزیر نیروراضی نیستیم/ چیت چیان دریاچه ارومیه را به محل ریختن فاضلاب تبدیل کرده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد چیت چیان وزیر نیرو گفت: وی به جز افزایش بیکاری و خشک شدن دریاچه ارومیه کاری برای مردم آذربایجان غربی انجام نداده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۶۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور با اشاره به جریان سفر وزیر نیرو به استان آذربایجان غربی گفت: از زمانی که آقای چیت چیان وزیر نیرو شده است چیزی جز گرانی در حوزه مربوط به این وزارت خانه برای مردم به بار نیاورده است.

وی افزود: موقعی که چیت چیان وزیر شد قیمت برق روستایی 7 برابر افزایش و برق شهری نیز چندین برابر افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر نیرو در توزیع نامناسب آب و تعطیلی ساخت سدهای آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه چیت چیان با انتقال آب فاز دوم میاندوآب به آذربایجان شرقی کشاورزی و دامداری را نیز در این استان تعطیل کرد.

قاضی پور با بیان اینکه وزیر نیرو دریاچه ارومیه را به محل ریختن فاضلاب تبدیل کرده است تصریح کرد: هم اکنون با توجه به تدبیر چیت چیان فاضلاب شهرک صنعتی فاز 2 و اکثر فاضلاب کارخانه های تبریز در حال سرازیر شدن به دریاچه ارومیه است.

قاضی پور خاطرنشان کرد: بنابراین ما از عملکرد چیتچیان راضی نیستیم چراکه وی به جز افزایش بیکاری و خشک شدن دریاچه ارومیه کاری برای مردم آذربایجان غربی انجام نداده است.

ارسال نظرات