علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با «بسیج»؛

دادگاه‌های صالحه پرونده "فریدون" را در اسرع وقت بررسی کنند/ دولت روحانی اعتقادی به برخورد با نجومی بگیران ندارد

زاکانی گفت: دادگاه های صالحه پرونده آقای فریدون را در اسرع وقت بررسی کنند و پیام شفاف این رسیدگی را به مردم اعلام کنند، گرچه انتظار داشتیم آقای روحانی شخصا با این موضوع برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۵۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به شکایت دولت از وی و برگزاری چندی پیش جلسه دادگاهش گفت: در دادگاه بحث آقای فریدون برادر رییس جمهور مطرح شد، بنده در گذشته هم عرض کرده بودم که اگر بناست در کشور با کسی برخورد صورت بگیرد باید آن برخورد موثر واقع شود.

وی در ادامه افزود: باید با قدرتمند ترین عنصری که موجب فساد شده، مقابله کرد و برای شروع باید از قوی ترین حلقه و پیوسته ترین حلقه متصل به قدرت مقابله را آغاز کینم، که حاصلش این باشد که آن شالوده فساد ازهم بپاشد و هم دیگران حساب کار خودشان را بکنند تا مشخص شود نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس عهد اخوت نبسته است.

نماینده سابق مردم تهران خاطرنشان کرد: دادگاه های صالحه پرونده جناب آقای فریدون را در اسرع وقت بررسی کنند و پیام شفاف این رسیدگی را به مردم اعلام کنند، گرچه قبلا انتظار داشتیم آقای روحانی شخصا با این موضوع برخورد کند اما متاسفانه این برخورد از سوی ایشان صورت نگرفت و معلوم شد که فساد خوب یا بد دارد و قیودی قابل تحمیل در فساد اقتصادی وجود دارد که می تواند آن را کم رنگ یا پررنگ جلوه دهد.

زاکانی اظهار داشت: علت اصلی اینکه دولت آقای روحانی کسی را به قوه قضایه درمورد حقوق های نجومی معرفی نمی کند این است که اساسا به این نوع برخورد اعتقادی وجود ندارد و در نگاه و تفکر عده ای این دریافت ها اشکالی ندارد و بد نیست.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پایان گفت: برخی فکر می کنند به واسطه این که آنها جزء ذخایر انقلاب و نخبگان این جامعه هستند، باید از این محبت برخوردار شوند؛ ذخیره بودن و نخبه بودن یک وجه ممتازه ای برای آن ها محسوب می شود که دریافت این گونه حقوق ها اصلا برای آنها اشکالی ندارد.


ارسال نظرات