کارگروه محیط زیست در شهرداری باقرشهر تشکیل شد

خبرگزاری بسیج: کارگروه محیط زیست با حضور نمایندگان ادارات شهرستان ری ، جهاد کشاورزی ، شورای اسلامی باقرشهر ، دادگاه کهریزک ، اداره بهداشت و درمان شهرستان ری و فرمانداری ری در شهرداری باقر شهر تشکیل شد .
کد خبر: ۸۷۹۱۹۶۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ گفت : در این کارگروه مقرر شد که فعالیت همه صنایع متمرکز در مجتمع های صنعتی خلیج فارس ، خیابان سادات ،اراضی روستای دهنو ،مجتمع تجریشی ، مجتمع نیک سیرت و دیگر صنوف که در حریم باقرشهر قرار دارند و داخل بافت شهری قرار دارند از این پس با محور کم کردن سطح آلایندگی فعالیتشان را ادامه دهند .

سرنابه افزود : در این راستا واحد محیط زیست شهرداری باقرشهر با بازدید دوره ای این فعالیت ها را کنترل نمایند و چنانچه واحدی تخطی کند با اخطار اول و دوم و پیگیری اجرای احکام با آن واحد برخورد قانونی شود .

اسد سرنابه هدف از این کار را پاکیزه سازی محیط زیست برای کارکنان و شهروندان ساکن در آن محیط  دانست و تصریح کرد : در حال حاضر تنها مجتمع صنعتی که در حریم و داخل شهر به صورت صنعتی فعالیت می کند و دارای هیات امنا است مجمتمع تجریشی است که این مجتمع با توجه به هیات امنایی بودنش فعالیت هایش مطلوب تر از سایر مجتمع ها انجام می شود .

مسئول محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر گفت : با توجه به اینکه ادارات ذیربط با هیات منا در ارتباط هستند و نیاز نیست با تمامی صنوف ارتباط برقرار کنند لذا فعالیت ها در این صنوف نظامندتر و دقیق تر انجام می شود و امور راحتر پیگیری و مدیریت خواهند شد بنابراین در این کارگروه پیشنهاد شد تا همه صنوف دارای هیات امنا باشند .

وی خاطرنشان کرد : در پایان این کارگروه مقرر شد چندین مرکز ذوب باتری که در حریم باقرشهر قرار دارند با  پیگیری اداره محیط زیست شهرستان ری تعطیل شوند  و محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر این مساله را کنترل کند .

 

ارسال نظرات