ارائه توانمندی های شهرداری باقرشهر در نمایشگاه تجهیزات مقابله با بحران

خبرگزاری بسیج: نمایشگاه تجهیزات مقابله با بحران با حضور ۱۳۰ شرکت خصوصی داخلی و خارجی در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۲۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ معاون اجرایی شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه رویداد جامع مدیریت بحران در شهر آفتاب آغاز شد، اظهار داشت :شهرداری باقرشهر به عنوان نماینده شهرداری های استان تهران به دلیل عملکرد مناسب در طول سال در این نمایشگاه دارای غرفه است.

سیفی افزود: واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر کلیه تجهیزات آتش نشانی، اطفای حریق ، حوادث، اسکان، آموزش شهروندی و … را در غرفه شهرداری باقرشهر به معرض نمایش گذاشته است .

وی با بیان اینکه مدیریت بحران به کلیه واحدهای شهرداری مربوط می شود ، تصریح کرد: در این زمینه می توان از کانال دره مافتون برای وقوع سیلابها و از کمربندی غربی برای تسهیل عبور و مرور در زمان بحران استفاده می شود نام برد .

وی از ایستگاه دوم آتش نشانی به عنوان یک فعالیت خوب در زمینه مدیریت بحران یاد کرد و گفت: با افتتاح ایستگاه دوم آتش نشانی شهرداری باقرشهر زمان رسیدگی به حوادث بسیار کاهش یافته و تلفات جانی به طبع کمتر شده است که در همین راستا بنرهای مجموعه عملکردهای مدیریت بحران در غرفه این نمایشگاه نصب شده است .

لازم به ذکر است؛ رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور، فرمانده نیروی دریایی ارتش و مدیر کل بحران استان تهران از غرفه شهرداری باقرشهر بازدید کردند .

 

 

ارسال نظرات