خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه بوکان به مناسبت هفته وحدت

فرمانده سپاه بوکان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به مردم بوکان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۶۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در متن این پیام آمده است :

از دوازدهم ربیع الاول میلاد نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت تا هفدهم ربیع الاول میلاد ختم رسول که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری افزود: بی گمان هفته‌ی وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشید.

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش پایدار در کشور و حرکت روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها از نتایج بسیار ارزشمند وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: هفته وحدت مجال تفرقه افکنی از بیگانگان را در ایران اسلامی گرفت و اکنون همه جهانیان نیز شاهد اتحادی مثال زدنی در میان ملت ایران، درسایه ولایت و پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی هستند .

مظاهری تصریح کرد: بر ماست که به خوبی از این فرصت وحدت بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین مبین اسلام به عنوان دین رحمت و مهربانی و منطق بهره ببریم.

در پايان ضمن تبريك مجدد هفته وحدت و اين اعياد خجسته، از خداوند منان توفیق امت بزرگ اسلام به ويژه مسلمانان گرانقدر ايران و همشهریان عزیز بوکانی را در تقويت همدلی و تفاهم و تحکیم پایه‌های وحدت و اقتدا به سیره گران سنگ نبوی و علوی مسئلت می‌نمایيم.

ارسال نظرات