خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

وحدت را رمزپیرزی و طاق عزت مسلمین است

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی، با اشاره به حملات دشمنان به فرهنگ و آداب و رسوم مسلمين، کشتن انسانهاي بي گناه و تخريب اماکن مقدس و ايجاد دو دستگي بين شيعه و سني، سعی دارد وحدت مسلمان را ازبین ببرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۵۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهرستان خوی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت: هفته وحدت یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و اهمیت آن بر امت خدا جوی شیعه و سنی پوشیده نیست.

وی افزود: مسلمانان شیعه و سنی باید بدانند وحدت در حقیقت در راستای تشکیل امت اسلامی است و صدالبته میلاد پربرکت پیامبر مهربانی و محبت محمد مصطفی (ص)گواه آشکار بر این امر است.

فرمانده سپاه شهرستان خوی در ادامه به وظیفه مسلمین با تاکیدبر آیه شریفه : وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا ... )) اشاره کرد و گفت: وحدت رمز پیروزی و طاق عزت مسلمین است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت از جمله موضوعات کلیدی بین شیعه و سنی است که موجب عزت و ابهت برای مسلمین و ترس و هراس برای دشمنان به ارمغان آورده و بر همین اساس است که دشمنان با صرف هزینه های گزاف سعی در ایجاد تفرقه و توطئه بین شیعه و سنی می کنند.

ارسال نظرات