احمد سالک در گفت‌وگو با «بسیج»:

برجام یک پروژه شکست خورده است/ تحویل بوئینگ به ایران وعده سر خرمن است

نماینده مردم اصفهان گفت: در برجام ما پیروزی نداشتیم وقتی که تحریم‎ها وجود دارد و تمدید می‎شود چه پیروزی در آن وجود دارد؟ لذا باید توجه کرد برجام امروز با این تحریم‎های موجود حقیقتا شکست خورده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۷۲۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی براینکه فقط در برجام نبود که ما پیروز شدیم، در اوپک هم ما موفقیت به دست آوردیم؛ در خرید هواپیما هم موفقیت به دست آوردیم، اظهار داشت: هرچه به خردادماه 96 نزدیک شویم شیب بیان مطالبی که بوی انتخاباتی می دهد بیشتر خواهد شد و شاهد خیلی از این صحنه‎ها خواهیم بود لذا طبیعی است که دولت یازدهم بخواهد دستاوردهای خود را مطرح کند تا رأی بیاورد!
 
سالک با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند تمدید تحریم‎های ده ساله نقض آشکار برجام است و حتی خود رئیس جمهور نیز بیان می‎کند که نقض فاحش برجام است تصریح کرد: در برجام ما پیروزی نداشتیم وقتی که تحریم‎ها وجود دارد و تمدید می‎شود چه پیروزی در آن وجود دارد؟ لذا باید توجه کرد برجام امروز با این تحریم‎های موجود حقیقتا شکست خورده است و در واقع یک پروژه شکست خورده است.
 
نماینده مردم اصفهان با اشاره به صحبت‎های رئیس جمهور درباره موفقیت در خرید هواپیما نیز گفت: با اینکه برای خرید هواپیما قرارداد امضا کردند اما به تعبیری  باید گفت آنها وعده سر خرمن داده‎اند.
ارسال نظرات