اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دلفان

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دلفان با هدف نشان دادن اتحاد وهمدلی بین بسیجیان در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۷۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  در ابتدای این مراسم "سرهنگ دالوند" فرمانده ناحیه دلفان گفت: "قطعا ارزشهای انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خواسته مردم ماست و بسیج در اجرای آنها پیش قدم است".

وی ادامه داد: "بسیج منحصر به فعالیت خاصی نیست بلکه در بخش های مختلف اعم از نظامی، علمی، اقتصادی و سایر عرصه ها با نوآوری و اخلاص حضور خواهد یافت".

فرمانده سپاه ناحیه دلفان با بیان این مطلب که حضور نوآوری و تفکر بسیجی در هر عرصه ای موجب مصون سازی کشور در آن عرصه است افزود: " در واقع بسیج یکی از وجوه مردم سالاری دینی است زیرا بسیچ هدفی جز پاسخ به ضرورت ها و نیازهای جامعه ندارد".

سرهنگ دالوند مهمترین خصیصه بسیجی را بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: "بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه راهی متکی بر دانستن، فهم و بصیرت است".

وی همچنین تاکید کرد: "بسیج به یک گروه و جناح خاص تعلق ندارد بلکه محلی برای تجمع نیروهای اصلی جبهه انقلاب اسلامی به منظور دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است".

سرهنگ دالوند در گزارشی از عملکرد بسیج شهرستان دلفان گفت: "برگزاری نهضت روشنگری متناسب با اهداف انقلاب اسلامی، حضور در عرصه های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد، حضور در محرومیت زدایی، جذب حداکثری، تشکیل هیات های اندیشه ورزی، اردوهای راهیان نور، تشکیل گردانهای بیت المقدس، گردان امام حسین (ع)، گردانهای عاشورا و گردان های کوثر، توسعه حلقه های صالحین و برگزاری یادواره های شهدا از مهمترین برنامه های بسیج است".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات