امنیت،اقتدار و عزت در سایه وحدت حاصل می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وحدت پایدار مهمترین عامل اقتدار و بالندگی ایران در جهان است و پیوند آن با رهبری آن را غیر قابل شکست نموده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۹۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش استانی وحدت و امنیت پایدار مردمی که با حضور علما و روحانیون و معتمدین استان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور  در سنندج برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسمات نشانه عشق و ارادت به رسول خدا و در صحنه بودن امت اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت یک نعمت بزرگ است و با نبود آن قدر و ارش آن احساس می شود و امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند است که تا وقتیکه وجود دارد قدر آن را نمیدانیم.
 
وی در ادامه ضمن اشاره به شخصیت نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اکرم(ص) از هر جهتی کامل و برترین بودند اگر انسان اشرف مخلوقات است و اولیا و انبیای الهی برگزیدگان انسان‌ها هستند پیامبر گرامی اسلام  برگزیده ی برگزیدگان پیامبران الهی بودند که همه کمالات در وی جمع شده است. 
 
وی گفت: ایجاد وحدت و تشکیل امت واحده در جامعه مسلمانان مهم‌ترین هدف پیامبر اسلام(ص) است که تمام توان و تلاش ایشان برای ایجاد وحدت و رشد، تربیت و هدایت انسان‌ها که به عنوان رسالت اصلیشان بود صرف شد.
 

حجت الاسلام شاهرودی در ادامه گفت: تصریح کرد: دفاع از مسلمانان در برابر دشمنان سیاست و مهم‌ترین خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است؛ آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی جهان اسلام است که بیشت‌ترین ترس این دشمن از ایران اسلامی است چرا که همواره در برابر توطئه‌ها و زیادخواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کند.

 
وی تصریح کرد: وحدت پایدار مهمترین عامل اقتدار و بالندگی ایران در جهان است و هیچ قدرتی نمی تواند وحدت ملت ایران با رهبری را بشکند زیرا اتحاد داخلی پایه اصلی وحدت است.
 
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: وحدت و امنیت زمانی ایجاد می‌شود که تمام توجه ما به یک هدف و ما همگی باید در کنار هم باشیم.
 
 
 
ارسال نظرات