خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

قرآن الگوی عملی دوستداران واقعی اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع ده ها نفر از مربیان آمادگی دفاعی مداس این شهرستان، قرآن را الگوی عملی دوستداران واقعی اسلام دانست و بر لزوم فراگیری آموزه های قرآنی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۴۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با مبنا قرار دادن آموزه های روشنگر دین اسلام، فراگیری فنون و مهارتهای دفاعی و حفظ آمادگی برای دفاع در برابر دشمن را امری ضروری خواند.

وی افزود: کار و تلاش، جهاد در راه حفظ استقلال و آزادی و مذهب و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن می طلبد که آحاد ملت از آمادگی قوی برای دفاع برخوردار باشند.

حجت الاسلام امیرنژاد، مربیان آمادگی دفاعی را از جمله تاثیرگذارترین افراد در این زمینه خواند و اظهار داشت: جهاد در عرصه های مختلف، آمادگی برای دفاع و مقاومت در برابر ملامت گران از جمله مهمترین خصوصیات بسیج است.

وی بسیجی بودن را کار و تلاش بسیجی وار عنوان و بیان کرد: در همه عرصه ها و در همه ادوار تاریخ اسلام، بسیج مردمی وجود داشته و بسیجیان در حمایت از ولی امر و رهبر خود همه توان خود را به کار گرفته اند.

حجت الاسلام امیرنژاد تلاش های دشمن در عرصه نابود سازی اسلام ناب محمدی(ص) با راه اندازی اسلام امریکایی و انگلیسی و وهابیت را یادآوری و افزود: نقش فرهنگیان در آگاه سازی و هدایت دانش آموزان و خانواده های آنان بسیار حایز اهمیت است.

کارگاه تداوم آموزش مربیان آمادگی دفاعی مدارس با عنوان اسلام و تربیت سیاسی در سالن نشست های آموزش و پروش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها