دریادار سیاری در مازندران:

جوان انقلابی مدافع انقلاب و از آرمانهای آن دفاع می کند/ اقتدار نیروی نظامی انقلابی بودن آن است

جوانی که خود را انقلابی می داند باید مدافع انقلاب باشد و از آرمان های آن دفاع کند امروز انقلاب اسلامی مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته و نیازمند است تا جوانان با بصیرت بیشتری در عرصه ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۳۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در همایش "جوان انقلابی" در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران با بیان اینکه با بیشتر دانشگاه ها ارتباط داریم و تفاهم همکاری به امضا رسانده ایم، تاکید کرد: این تفاهم نامه ها برای توسعه زیرساخت های علمی و نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بسته می شود.
امیر دریادار سیاری گفت: برای دست یابی به جنگ افزارهای نوین نیازمند بهره مندی از طرح های ابتکاری و خلاقانه دانشگاهیان هستیم.
این فرمانده ارتشی اظهار کرد: ناو شکن جماران نمونه ای بارز از اندیشه دانشگاهی دانشجویان خلاق ایرانی بوده است که امروز توانسته در دنیا خوش بدرخشد.
وی افزود: با ارتقا علمی می توانیم ناوشکن های مجهزی درست کنیم و برای تحقق اهداف، علاقه بسیاری به توسعه ارتباطات علمی با دانشگاه داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: دانشگاه نمونه بارز در موفقیت کشور ها است و ما هرگز این مبدا تحولات را فراموش نکرده ایم و از آن غافل نشده ایم.
وی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ برخورداری از نعمت دریا است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر تصمیم گرفتیم فرهنگ‌سازی را از دانشگاه‌ها شروع کنیم و با ارتباط با وزیر آموزش و پرورش سعی کردیم در کتاب جغرافیای دانش‌آموزان نیز فصل های بیشتری را به مباحث دریایی اختصاص دهند.
دریادار سیاری در بیان شاخص های جوان انقلابی گفت: جوانی که خود را انقلابی می داند باید مدافع انقلاب باشد و از آرمان های آن دفاع کند امروز انقلاب اسلامی مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته و نیازمند است تا جوانان با بصیرت بیشتری در عرصه ورود پیدا کنند.
وی اقتدار نیرو های نظامی را در انقلابی بودن آن دانست و گفت: آنچه که نیازمند تقویت اقتدار کشور است روحیه انقلابی با فعالیت جهادی است.
امیر دریادار سیاری گفت: همین روحیه انقلابی و فعالیت جهادی موجب شده تا در تولید ناوشکن جماران و دیگر برنامه ها شاهد موفقیت های جوانان این مرز و بوم باشیم به طوری که امروزه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های بین اللملی توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.
وی حضور در آب های بین المللی را مهم رزیابی کرد و گفت: به طور کاملا دقیق نسبت به تحرکات نیروهای دریایی دیگر کشورها به خصوص آمریکا و انگلیس در منطقه حساس هستیم و در آمادگی کامل در دفاع از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی هستیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طرح پژوهشی دانشگاهیان را در توانمندی نظامی بسیار مهم دانست و تاکید کرد: در این راستا مشوق هایی را برای جلب نظر پژوهشگران جوان دانشگاهی در معاونت پژوهشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده ایم و حمایت خواهیم کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امیدواریم امضاء تفاهم نامه های متعدد با دانشگاه های سراسر کشور موجب تقویت تحول به وجود آمده در اقتدار نظامی و دریایی کشور شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها