خبرهای داغ:

اساتید بسیجی ارومیه اتفاقات 16 آذرماه را محکوم کردند

بسیج اساتید دانشگاه‌های ارومیه در خصوص اتفاقات رخ داده در 16 آذرماه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۴۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان ارومیه در خصوص اتفاقات روز 16 آذر ماه در دانشگاه‌های ارومیه به شرح زیر است:

انقلابی نماهای خسته و فرتوت و فتنه گران تابلودار خیال می کنند که می توانند ماهیت و حقیقت ضد استکباری و ضد استبدادی ، عدالت طلبی و ضد اشرافیت جنبش دانشجویی را از بین برده و با برگزاری مراسم دولتی به دنبال پوشاندن رسوایی ها و خیانت های آشکار به کشور و ملت باشند.

مدیران ضعیف النفس دانشگاه تحت تاثیر فشارهای عوامل خارج از دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان انقلابی و وفادار به نظام را به گوشه عزلت رانده و میدان را به عناصر فرصت طلب داده اند و به نام اعتدال تدبیر و امید دانشگاه را محل جولان سیاسی افراطی ترین و جناحی ترین افراد و جریان های خارج از دانشگاه کرده اند. جریان هایی که همواره بر طبل تشدید دوقطبی شدگی جامعه کوبیده و علیرغم تصویب چند باره تنها مرجع قانونی دانشگاه مبنی بر اجرا مراسم روز دانشجو بطور متحد و بدون ملاحظات جناحی در نهایت با حمایت مدیران همسو اقدام به برگزاری مراسمی فتنه انگیز با سخنران هایی که بدون ملاحظه و منطق تمام ارکان نظام و مقدسات مردم را زیر سوال می برند. بنام روز دانشجو در شب وفات امام یازدهم در یک سالن اقدام به رقص و پایکوبی می کنند.در سالن دیگری بر ولایت فقیه و شورای نگهبان می تازند و ...این همه ساختار شکنی ، بی حرمتی و توهین و افتراها و صحبت های سخیف به نام روز دانشجو و به نام دانشجو از بیرون سازماندهی می شود و بعدش هم شکلک کی بود کی بود، من نبودم را برای فرار از مسئولیت و پاسخ گویی راه می اندازند.چند سوال بی جواب در عملکرد متولیان اجرایی و فرهنگی دانشگاه ها بخصوص دانشگاه علوم پزشکی ارومیه وجود دارد.

1) این برنامه ها کجا تصویب می شوند؟

2) چه کسانی پشت پرده و دست انکار و طراح چنین مراسمی هستند؟

3) افرادی مثل اعلمی از کدام صلاحیت علمی و اخلاقی و سیاسی برخوردار است که سخنران در حد دانشگاهیان و دانشجویان جوان با ضمیر پاک شود؟

4) هیات نظارت دانشگاه چرا و به چه دلیل مجور حضور چنین افرادی را به دانشگاه صادر می کند. آیا سابقه و افکار افراطی چنین افرادی را نمی شناسند.یا با شناخت کافی و یا با فشار خارجی مجوز صادر شده است؟

مقصر اصلی خود هیات نظارت ها هستند فرافکنی و دنبال مقصر رفتن و دانشجویان و تشکل دانشجویی را مقصر دانستن، بی مسئولیتی و فریب کاری است.

رییس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان ، مسئولان سیاسی امنیتی استانی و وزارتی مواضع خود را با جسارت و با شفافیت در مورد قانون اساسی، ارکان های نظام مانند ولایت فقیه و شورای نگهبان و دیگر نهادهای قانونی و اسلام و روحانیت و حکومت دینی و با صراحت اعلام نمایند تا تکلیف مردم روشن شود. آیا دیواری کوتاهتر از دیوار دانشجو پیدا نمی شود که همیشه باید سپر بلاشده و هزینه مدعیان دروغین را باید بپردازند؟

ما اساتید بسیجی ارومیه اعلام میکنیم، فتنه جویان، نفوذی ها ، منافقان و اربابان داخلی و خارجی آنها بدانند که مردم ایران همچنان با ایمان به نصرت الهی و تکیه بر توانمندیها و اراده آهنین نسل جوان و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه گردنه های سخت را پشت سرخواهد گذاشت و برای فتنه گران و مفسدان سیاسی و اقتصادی غرب پرست جز ننگ و عار و شرم خیانت گری باقی نخواهد ماند. ما مطمئن هستیم که سایه شوم فتنه گران غرب زده اشرافی گرا و لیبرال منش مثل مارکسیست های مفتون شوروی سابق و به سان خوانین وابسته انگلیس دیر یا زود از سر ملت های مسلمان علی الخصوص ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

در خاتمه از مدیران دانشگاه علوم پزشکی و رییس نهاد نمایندگی استانی که مسئولیت بسیار خطیری را به عهده گرفته اند حداقل انتظاری که داریم عذرخواهی از امت ولایت مدار شهرستان ارومیه بخصوص دانشگاهیان می باشد.

بسیج اساتید دانشگاه های ارومیه

ارسال نظرات