نماینده مردم ساری در مجلس:

کارگران حافظان و در صف مبارزان نظام قرار دارند

حمایت و پشتیبانی از کارگران را باید در صدر اولویت‌های داشته باشیم چون کارگران مازندران، همواره در خط امام و رهبری بودند و حافظ و نگهبان نظام محسوب می‌شدند و قبل از پیروزی انقلاب در صف مبارزان بودند و در زمان جنگ تحمیلی نیز شهدای بسیاری تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۷۸۹۶۵۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی اصغر یوسف‌نژاد در مراسم رونمایی از سامانه سرشماری بیمه کارگران ساختمانی در ساری اظهار داشت: مجلس برای کارگران احترام قایل است و همواره تلاش کرده تا حداکثر همراهی را درباره مصوباتی که به این بخش مربوط است داشته باشد.

وی افزود: ما حمایت و پشتیبانی از کارگران را باید در صدر اولویت‌های خود داشته باشیم چون این قشر و از جمله کارگران مازندران، همواره در خط امام و رهبری بودند و حافظ و نگهبان نظام محسوب می‌شدند و قبل از پیروزی انقلاب در صف مبارزان بودند و در زمان جنگ تحمیلی نیز شهدای بسیاری تقدیم کردند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: کارگران علی‌رغم تمامی مشکلات، هرگز از ارز‌ش‌های انقلاب دست نکشیدند و قطعا این فداکاری‌ها ذخیره ای برای آخرتشان می‌شود و از نظر حضرت ولی‌عصر(عج) که این روزها مصادف با شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسگری و آغاز امامت ایشان است پنهان نخواهد ماند.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم از حق و حقوق کارگران دفاع کنیم و اگر کسی خواست تعرضی به حقوق این قشر داشته باشد با آنها مقابله کنیم.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: طراحی سامانه سرشماری بیمه کارگران ساختمانی امری ضروری بوده و اجرای آن می‌تواند زمینه تدوین قوانین حمایتی مربوط به این کارگران را فراهم کند و امیدواریم اگر نقص و اشکالی در این طرح وجود دارد هر چه زودتر شناسایی شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود روحیه همکاری و همدلی میان مدیران، تشکلات صنفی و مجمع نمایندگان استان، بیان داشت: وجود این روحیه در رفع مشکلات جامعه کارگران استان ضروری است و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مواجهه با مشکلات صنفی شما در گام نخست تلاش می‌کنیم با رایزنی با مدیران دستگاهها،  این مشکلات را رفع کنیم.

وی بیان کرد: در گام بعد سعی می‌کنیم از طریق فرمولی به نام " قانون "  این مشکلات را رفع کنیم یعنی از طریق فرایند تقنین، مطالبات و انتظارات شما را تبدیل به قانون کنیم.

یوسف‌نژاد  با اشاره به طرح ادغام صندوق‌های بیمه ای که این روزها در مجلس به جریان افتاد تصریح کرد: خوشبختانه کمیسیون تلفیق به این طرح رای نداده و بحث‌های زیادی در این موضوع صورت گرفت و دو وزیر پیرامون این طرح به جلسه کمیسیون تلفیق آمدند و در نهایت قرار شد صندوق تامین اجتماعی که متعلق به کارگران چند نسل است و در حقیقت یک صندوق بین نسلی بوده حفظ شود و منافع صندوق نیز به بخش کارگری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها