خبرهای داغ:
ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی پدافندغیرعامل در استان سمنان

دوره تخصصی تربیت مربی پدافندغیرعامل ویژه دبیران آمادگی دفاعی مدارس شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۴۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره تخصصی تربیت مربی درس آمادگی دفاعی با موضوع پدافندغیرعامل در قالب ضمن خدمت دبیران دفاعی دبیرستان های دوره اول و دوم چهار منطقه آموزش و پرورش شهرستان های شاهرود و میامی به میزبانی شاهرود و به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و کوثر برگزار شد.

رمضانعلی شعبانی مسئول برگزاری این دوره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این دوره دو روزه اظهار کرد: این دوره با هدف آموزش پدافندغیرعامل به فرهنگیان و انتقال آن به دانش آموزان و کارآمدسازی، تامین و جبران کمبود مربیان آمادگی دفاعی مدارس استان سمنان برگزار گردید.

وی افزود: در این دوره دو روزه که در سالن اجتماعات پژوهشگاه معلم شاهرود برگزار شد کلیه دبیران درس آمادگی دفاعی دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه حضور داشتند.

شعبانی خاطر نشان کرد: افرادی که دوره مذکور را با موفقیت سپری کننده علاوه بر بهره مندی از 24 ساعت گواهی نامه ضمن خدمت، گواهینامه دوره تخصصی تربیت مربی پدافندغیرعامل را نیز دریافت می کنند.

وی با اشاره به محتویات دوره آموزشی تصریح کرد: بیان کلیات پدافندغیرعامل،مدیریت بحران ناشی از جنگ،اصول کمک های اولیه،تهدیدات نرم و سایبری،اقتصاد مقاومتی،تهدیدات بیولوژیک،عملیات تجسس و نجات،استحکامات امن و شهرسازی،عملیات روانی و بررسی تحلیل و روش تدریس آمادگی دفاعی و بازآموزی مبانی عملی آن از محتویات ارائه شده در دوره بود.

مسئول برگزاری این دوره تصریح کرد: اساتید این دوره رئیس پلیس فتای شهرستان و کارشناس ایمنی راه آهن شمالشرق و مدرس استانداری بر عهده داشتند و 104 نفر در این دوره حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار