خبرهای داغ:
توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در شاهرود

جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۳۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری جلسه جشن و سخنرانی بمناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) خبر داد .

ابراهیمی گفت: همزمان با آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) ،مراسمي با حضورفراگیران و دانشجویان موسسه فرهنگی بین الحرمین در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع)  برگزار گرديد، که در این جلسه  به مناسبت فرا رسيدن نهم ربيع‌الاول، سالروز آغاز ولايت و امامت حضرت صاحب الزمان امام مهدي (عج) مراسم سخنرانی و جشن برگزار گردید .

ابراهیمی ضمن تبريک اين روز مبارک، با اشاره به اهداف برگزاري بزرگداشت اين ايام عنوان کرد: اين روز مبارک، آغاز امامت امام زمان (عج) مي باشد که ولايت مداري و اسلاميت ما را نشان مي‌دهد.

وي افزود: برگزاري اين قبيل مراسم ها علاوه بر ايجاد نشاط و پويايي ، همه ما را با اعتقادات الهي و مذهبی و شناخت امام مهدی (عج) آشنا می سازد.

 خاطر نشان می شود اين مراسم به همت اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و بمدت دوروز در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) شاهرود   برگزار شد، که با اجراي تواشیح، مسابقه فرهنگی و قرائت و حفظ خوانی قرآن کریم نيز همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار