مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه ثارالله:

چطور تا ديروز برجام آفتاب تابان بود و فتحي برزگتر از فتح خرمشهر/ بسيجیان همچون گذشته پشتيبان ولايت فقيه هستند

حجت الاسلام کریمی در جمع فرمانده و اعضاي شوراي حوزه و پايگاهها ی خواهران بسیج ناحیه ثارالله یزد، با قرائت حديثي از امام حسن عسكري(ع) نسبت به سخنان حسن روحاني در 16 آذر و نسبت دادن اشتباهات دولت تدبير و اميد به مقام معظم رهبري واكنش نشان داد.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۲۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در اين خبر آمده است: چطور تا ديروز برجام آفتاب تابان بود و فتحي برزگتر از فتح خرمشهر و بايد مردم شكر اين نعمت را بجا بياورند تا گرفتار قهر خداوند نشوند، اما امروز و پس از روشن شدن بدعهدي آمريكائي ها حتي شهامت عذرخواهي از ملت ايران را ندارند؟

وي ادامه داد امام عسكري(ع) فرمودند: خداوند تمام خبائث را در خانه اي جمع كرده و كليد آن را دروغ قرار داده است و تمام حرفهائي كه در 16 آذر به رهبري معظم انقلاب در مورد برجام نسبت داده شد دروغ است چراكه حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) فروردين94 فرمودند: برخي اوقات گفته مي شود كه جزئيات اين مذاكرات زير نظر رهبري است در حالي كه اين سخن، دقيق نيست، من تاكنون در جزئيات دخالتي نكرده ام(20/01/95)

كريمي عنوان كرد آقاي عراقچي بارها در خبرها گفته اند كه رهبري نظام فقط كليات و خطوط قرمز را ترسيم نموده اند و در جزئيات دخالتي نداشته اند.

وی ادامه داد: اين خطاي راهبردي دولت تدبير و اميد بود كه به آمريكاي بد عهد بدقول دل بست و تمام امكانات كشور را صرف اين مذاكرات و برجام كرد و اين هم نتيجه اعتماد به كدخدا.

حجت الاسلام كريمي در آخر ابراز اميدواري كرد كه بسيج همچون گذشته پشتيبان ولايت فقيه و در صحنه هستند و به زودي مكر و حيله دشمنان نظام و انقلاب و ولايت را به خودشان بازخواهد گرداند و از اين رهگذر كساني كه به امام عزيز و شهداي گرانقدر و سرمايه هاي عظيم اين مملكت خيانت كرده اند روسياه و شرمسار خواهند شد و اين را در طول تاريخ انقلاب اسلامي بارها ديده ايم.

ارسال نظرات