معاون استاندار تهران:

معلولان الگوی کار و خدمت به مردم برای من هستند

خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری معلولان را الگوی کار و تلاش و خدمت به مردم برای خود دانست.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۶۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر هدایت الله جالی پور، در همایش تجلیل از معلولان موفق شهرستان ری، با اشاره به روح لطیف معلولان، کار در بهزیستی را بسیار سخت دانست و افزود: افرادی که در سازمان بهزیستی خدمت می کنند، نماد خدمت، کار، تلاش و بردباری هستند.

وی با قدردانی از سعی و کوشش مددجویان، تصریح کرد: معلولیت محدودیت نیست، بلکه فرصتی است برای افرادی که از برخی مواهب خدادادی برخوردار نیستند و از این موضوع رنج می برند.

جمالی پور اذعان کرد: ما با مقایسه همت، غیرت و توان کسانی که عضوی از اعضای بدن آنها با اراده خدا یا بر اثر حادثه دچار آسیب شده است، با خودمان، از این موضوع غبطه می خوریم که این افراد از یک انسان سالم برای جامعه موثرتر، توانمند تر و مفید تر هستند و با تلاش و پشتکار زیاد از این فرصت برای شکوفایی استعداد های خودشان بهره بیشتری می برند. مقام عالی شهرستان ری خاطر نشان کرد: برخی از دانشمندان برجسته جهان که عناصر موثر در توسعه علم و صنعت و پیشرفت جهان هستند نیز   دچار معلولیت بوده اند و این معلولیت فرصت را از آنها نگرفته بلکه آنها را محکم و مصمم تر کرده و انسان های سالم از آثار آنها بهره مند می شوند.

وی افزود: خداوند وقتی عضوی از انسان را دچار مشکل می کند می خواهد نشان بدهد این خلقت مبتنی بر حکمت است و گاهی اوقات افتخاراتی از سوی معلولان خلق می شود که همه جامعه بشری به آن افتخار می کنند. وی با تجلیل از معلولان، اظهار داشت: این عزیزان در میادین ورزشی و المپیادهای علمی افتخارات بزرگی را در رقابت با انسان های سالم کشورهای جهان کسب می کنند.

 در حوزه تولید هم برخی افراد معلول کارآفرینان موفق و برتر هستند که اینها نشان از عظمت خلقت خداست و ما باید از اراده معلولان درس بگیریم. من وقتی همت و پشتکار معلولان را می بینم که با داشتن مانع توانسته اند بر مشکلات غلبه کنند، فکر می کنم که باید تلاش و خدمت بیشتری کنم. ما باید قدر لحظات زندگی را بدانیم و از این فضا برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنیم.

ارسال نظرات