خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز:

لازمه جهاد اکبر، دشمن شناسی است

فرمانده سپاه ولایت تبریز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا، انجمن اسلامی و فرماندهان پایگاه های بسیج این ناحیه، گفت: لازمه جهاد اکبر، دشمن شناسی، حرکت با اخلاص، پایبندی به اصول انقلاب، استحکام درونی و قدرت افزونی در داخل مساجد است.
کد خبر: ۸۷۸۸۸۴۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با بیان اینکه جهاد اکبر از موضوع های مهم در بدنه جمهوری اسلامی است، افزود: جهاد اکبر به معنای تبعیت نکردن از دشمن است چراکه دشمن با همه ابزارهای رسانه ای به میدان آمده و مسئولیت و دغدغه خادمان مساجد جهاد کبیر است.

وی با اشاره به رزمندگان جبهه مقاومت، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در سوریه و عراق برای ساختن تمدن اسلامی مبارزه می کنند که ریشه و بنیان آن به پشتبانی مردمی در مساجد تحقق یافته و مسجد در پشتیبانی جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد.

ارسلانی با توجه به سخن امام راحل که مسجد سنگر است، خاطر نشان کرد: باید با همه وجود این سنگر را حفظ کنیم و زمانی این امر محقق می شود که انسجام و اتحاد و هم افزایی در بدنه و پیکره مسجد خود را نشان دهد.

این فرمانده بسیجی تاکید کرد: ائمه جماعات، هیئت امنا، انجمن اسلامی و فرماندهان پایگاه ها به عنوان مجموعه موثر در پیش برندگی جوانان انقلابی به سوی بصیرت افزایی بیشتر نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به محله پاک که یکی از محورهای سپاه بوده و بستر آن در مسجد است، باید برنامه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها