مدیرکل اوقاف استان زنجان:

عملیات عمرانی در 47 بقعه متبرکه در حال انجام است

عملیات عمرانی در 47 بقعه متبرکه در حال انجام است ضمن اینکه فاز اجرایی طرح جامع امامزاده سید ابراهیم(ع) تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۵۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف استان زنجان در همایش وقف و رسانه بخش فرهنگی با 33 شناسه را از مهتمرین حوزه‌های فعالیت اوقاف عنوان کرد و گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز به اجرا در می‌آید و خیمه‌های معرفت برای مشاوره به خانواده‌ها و آموزش احکام برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد نیکنام با اشاره به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان خدابنده گفت: طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان تا پایان امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام نشود کارها ابتر باقی می‌ماند و رسانه‌ها اصلی‌ترین یاوران وقف هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: بیش از 150 مبلغ از حوزه علمیه برای تبلیغ دین و آموزش مسائل شرعی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: 180 مدرسه شبانه‌روزی در استان زنجان دارای ظرفیت آموزش سبک زندگی اسلامی می باشد.

حجت‌الاسلام احمد نیکنام گفت: 16 مبلغ فارغ‌التحصیل دانشگاه که در حال حاضر مشغول به‌تحصیل در سطوح بالای حوزه علمیه هستند با حضور در این مدارس در دوره‌های 10 روزه به شکل عملی سبک زندگی اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به احداث ساختمان پزشکان هوشمند در پنج طبقه به عنوان یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری ابراز کرد: این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود.

نیکنام ابراز کرد: براساس تفاهم‌نامه اوقاف با منابع طبیعی اختلافات 35 ساله این دو اداره در استان زنجان به صفر رسیده است و 75 درصد از موقوفات استان زنجان دارای سند هستند.

وی با اشاره به ساخت و ساز و فعالیت‌های افزود: عملیات عمرانی در 47 بقعه متبرکه در حال انجام است ضمن اینکه فاز اجرایی طرح جامع امامزاده سید ابراهیم(ع) تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان کرد: طرح جامع قیدار نبی از دیگر طرح‌های این اداره برای ساماندهی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی است.

نیکنام خاطرنشان کرد: تالار احسان در راستای ازدواج آسان تا مردادماه در شهر قیدار به بهره‌برداری می‌رسد تا جوانان با هزینه پایین مراسم ازدواج خود را در آن برگزار کنند.

وی درادامه خاطر نشان ساخت: پروژه‌های تجاری پیامبر اعظم(ص) یک و دو نیز تا سال 96 به اتمام می‌رسند. در شهرستان طارم نیز احداث دو گلخانه برای افزایش کشت گلخانه‌ای در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

basijnews agency, [۰۷.۱۲.۱۶ ۰۷:۴۰]

نیکنام چسبیده هست

ارسال نظرات