خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا:

اعتماد به امريكا از اساس اشتباه است

معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا در نشست بصيرت افزایی فرماندهان پايگاه ها و شوراي حوزه الحديد سپاه امامت تبریز، اعتماد به امريكا را از اساس اشتباه خواند و گفت: امریکا سیاست جنگ طلبانه و دیکتاتوری واستکباری خود را با هر رئیس جمهوری ادامه می دهد و فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور این کشور شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۶۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: اگر به سرنوشت دولت هایی که دست پیمان با امریکا بسته اند نگاه کنید، پس از مدتی که تاریخ انقضای آنها تمام می شود با عناوین مختلفی توسط دست نشانده های خود به بدترین شکل ممکن کنار گذاشته می شوند بنابراین افرادی همچون صدام باید آینه عبرت برای کسانی باشند که فکر می کنند امریکا دایه مهربان تر از مادر خواهد شد.

وی اظهار تاسف کرد: امريكا در گذشته و حال به كرات به كشورها لشکركشي كرده و دست به كشتار زده ولي با اين حال برنده جايزه صلح است.

هاشم پور با اشاره به بحث های هسته ای، بیان داشت: انرژي هسته ای حاصل تلاش دانشمندان این عرصه است و این افتخار نباید یکدفعه به فراموشی سپرده شده و بر سر آن معامله شود بنابراین امنیت و آرامش و آسایش کشور را مرهون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و هیچوقت مذاکرات و ... برای مردم ما امنیت نیاورده ونخواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها