رئیس آموزشکده امین خاتم خبر داد:

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کاردانی و کارشناسی آموزشکده امین

رئیس آموزشکده امین خاتم گفت: آموزشکده کشاورزی امین برای نیمسال دوم تحصیلی 95-96 در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۲۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رئیس آموزشکده کشاورزی امین با اعلام این خبر اظهار داشت: آموزشکده امین در مقطع کاردانی در رشته های کشاورزی و کامپیوتر و در مقطع کارشناسی در رشته کارشناسی تولیدات گیاهای بدون کنکور و رایگان دانشجو می پذیرد.

غلامعلی تیموری گفت: در این آموزشکده بیش از250 دانشجو در رشته کارشناسی تولیدات گیاهی و در مظع کاردانی در رشته های مکانیزیسیم کشاورز،تکنولوژی تولیدات گیاهی،توزیع انتقال آب کشاورزی ،تولید نهال و قارچ،مرغداری صنعتی و دو رشته فنی کامپیوتر و گازرسانی مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته تاکنون در این آموزشکده صورت گرفته افزود: تجهیز و راه اندازی سیستم اینترنت بی سیم،هوشمند سازی سه کلاس درس،راه اندازی واحد گلخانه،راه اندازی اولین پرورش قوچ میش وحشی،راه اندازی اولین و بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در استان،تولید گوشت سفید از طریق پرورش جوجه گوشتی،جذب 5/4 هکتار زمین خیری برای کشت پسته،خرید 12 ساعت آب فرمانداری،خرید یک دستگاه پژو پارس،مینی بوس و دو دستگاه وانت از مهمترین فعالیت های این مرکز علمی است.

رئیس آموزشکده امین شهرستان خاتم،تولید گوشت سفید وایجاد سایت قوچ وحشی برای ایجاد اشتغال در بین جوانان شهرستان را از مهمترین و شاخص ترین اقدامات این مرکز آموزشی -علمی در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

گفتنی است : مهلت ثبت نام تا شانزدهم آذرماه است و دانشجویان میتوانند برای ثبت نام به آموزشکده امین جنب آموزش و پرورش مراجعه کنند.

ارسال نظرات