خبرهای داغ:
در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

توقف سردار بوکان در برابر قعر نشین جدول

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته دوم دور برگشت این رقابت ها تیم سردار بوکان در مقابل میزبان قعر نشین خود متوقف شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۸۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته دوم دور برگشت این رقابت ها تیم سردار بوکان در مقابل میزبان قعر نشین خود متوقف شد.

این بازی که با حضور بیش از 100 هوادار بوکانی در استادیوم آزادگان قزوین برگزار شد تیم سردار در مقابل کاسپین قزوین به تساوی پرگل 2 بر 2 رضایت داد.

تیم سردار در این بازی در حالی به مصاف تیم آخر جدول رده بندی گروه سوم این رقابت ها رفت که بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته خود در بوکان امید داشت با پیرزی در این دیدار خود را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک کند.

شاگردان پیروز قربانی در این بازی توانستند دو بار و در دقایق 67 و 90 توسط ناصر عبدی و حبیب افرا، دروازه میزبان خود را باز کنند تا بازی در نهایت با نتیجه پرگل 2بر 2به پایان برسد.

با این تساوی تیم سردار بوکان در پایان هفته سیزدهم این رقابت ها با 17 امتیاز و بدون تغییر نسبت به دو هفته گذشته همچنان در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

در این دیار امیرحسین نجفی، محمدملایی، سیروان قربانی، مهدی بامداد، حبیب افرا، حامدنورالهی، امیرعباسی، مرتضی عباسزاده، ناصرعبدی، فرشیدطوری، بهمن طهماسبی 11 مرد قرمز پوش سردار بوکان در مقابل حریف قزوینی خود بودند.

هم اکنون و در پایان نیم فصل اول این رقابت ها تیم شهرداری همدان با 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر نیز به ترتیب با 22 و 21 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات