محمد مهدی زاهدی در گفت‌ و گو با « بسیج»:

بین شعار و عمل دولت روحانی دوگانگی وجود دارد

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: سخنان ریاست جمهور در بحث نقد با آنچه که در عمل اتفاق می‎افتد، نشان دهنده دوگانگی بین شعار و عمل است که آن هم نه به منفعت و مصلحت دولت است و نه به نفع کشور.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۰۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لغو سخنرانی‎ها در ایام 16 آذر گفت: سخنان ریاست جمهور در بحث نقد با آنچه که در عمل اتفاق می‎افتد، نشان دهنده دوگانگی بین شعار و عمل است که  آن هم نه به منفعت و مصلحت دولت است و نه به نفع کشور، مردم به خصوص دانشگاهیان نیز این تضاد را کاملا متوجه می‎شوند و یقینا اثر خود را در حتی انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد گذاشت.

نماینده مردم کرمان در ادامه مطرح کرد: اگر به آزادی بیان در چارچوب نظام، انقلاب اسلامی و منافع ملی بیندیشیم، در این صورت تفاوتی بین لغو سخنرانی افرادی مثل آقای مطهری و یا دیگری نباید قائل شد لذا آزادی بیان در این چارچوب است نه اینکه افراد اصل قرار گیرند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید به تفکرات مختلف اجازه دهیم که در درون نظام و با حفظ منافع ملی حرفشان را بزنند و انتقادشان را مطرح کنند تا کشور بتواند جلوی منفذهای نفوذ و سوءاستفاده از جمله حقوق‎های نجومی، رشوه گیری، حاشیه سازی بگیرد.
ارسال نظرات