مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کربلا:

فرماندهان خواهر پایگاههای ساری مربی گری قرآن را فرا خواهند گرفت/ تصویر

آموزش دوره تربیت مربی خواهران قرآنی با حضور قریب به 50 فرمانده پایگاه های خواهران شهرستان ساری در مجتمع آموزشی باقر العلوم(ع) نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۷۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کربلا خبر داد: آموزش دوره تربیت مربی خواهران قرآنی با حضور قریب به 50 فرمانده پایگاه های خواهران شهرستان ساری  در مجتمع آموزشی باقر العلوم(ع) نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا  آغاز شد.
 سرهنگ پاسدار حسین فقیهی در گفتگو با بسیج افزود:  به منظور ترویج، گسترش و نشر فرهنگ قرآنی  در بین بسیجیان  و آشنایی با مضامین و مفاهیم آن این دوره از آموزش که شامل  علوم قرآنی، روانخوانی، رو خوانی، تجوید، صوت، لحن و مباحث تخصصی قرآن است با بهره گیری از اساتید مجرب سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در بین خواهران فرمانده پایگاه آغاز شد.
وی ضمن بیان اینکه دوره آموزش قرآن کریم خواهران پایگاهی مرکز مازندران از ابتدای این هفته اجرا شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: در پایان این آموزش، آزمون قرآنی برگزار  شده و خواهرانی که بتوانند نتایج موفقی کسب کنند، گواهی نامه مربیگری قرآن تحت عنوان  روخوانی و روانخوانی را دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها