نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دانش آموزان به خاطر قصور مسئولان مجبور به تحمل سرمای سوزناک در مدارس هستند!

سعیدی گفت: صحنه های دردآوری را در تلویزیون دیدم که دانش آموزان در سرمای سوزناک بدون بخاری در کلاس می نشینند، مسئولان در این رابطه قصور کرده اند و باید سریعاً نسبت به حل این مشکل اقدام و از مردم عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۵۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمبود امکانات گرمایشی در مدارس مناطق محروم در فصل سرما اظهار داشت: مسئولان باید همزمان با سرد شدن هوا امکانات گرمایشی را برای مدارس فراهم کنند.

وی افزود: باید امکانات گرمایشی و سرمایشی در مناطق مختلف کشور برای مدارس و دانش آموزان در سراسر کشور پیش بینی شود. صحنه های بسیار دردآوری را در تلویزیون دیدم که دانش آموزان ما در سرمای سوزناک بدون بخاری در کلاس می نشینند، مسئولان امر در این رابطه قصور کرده اند که باید سریعاً نسبت به حل این مشکل اقدام و از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود ایمنی لازم در بسیاری از مدارس کشور بیان داشت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به ایمن سازی مدارس اقدام فوری کنند تا دیگر شاهد حوادث تلخی همچون مدرسه یکی از شهرهای آذربایجان غربی که باعث سوختن بسیاری از دانش آموزان در آتش شد نباشیم.

سعیدی در خاتمه تصریح کرد: مسئولان نباید نسبت به این مسائل بی توجه باشند اینکه دانش آموزان با خود نفت به مدرسه بیاورند منجر به اتفاقات بسیار خطرناک و جبران ناپزیری خواهد شد.


ارسال نظرات