خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز:

وقف آپارتمانی برای کمک به فقرا در تبریز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از ثبت دو مورد وقف جدید در طول دهه‌ وقف در این ناحیه خبر داد و گفت: وقف بهترین اعمال و یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۵۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان،،حجت‌الاسلام رضا جعفری در خصوص وقف های جدید که در ناحیه یک تبریز به ثبت رسیده است، اظهار کرد: یکی از وقف‌های جدید، توسط خانم قهرمانی در ناحیه یک تبریز به ثبت رسیده که شامل یک واحد آپارتمان به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان است.

وی در خصوص این موقوفه خاطرنشان کرد: این آپارتمان به مساحت 80 متر، برای کمک به فقرا و مستضعفان وقف شده است.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به موقوفه‌ دیگر نیز یادآور شد: وقف دیگری نیز توسط آقای اسعدی به ثبت رسیده است که شامل قطعه زمینی به مساحت 450 متر مربع بوده که در روستای آناخاتون قرار دارد.

وی در خصوص این وقف جدید تاکید کرد: این موقوفه بیش از 200 میلیون تومان ارزش ریالی داشته که به نیت ساخت مسجد امام‌زمان(عج) در روستای آناخاتون به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به تاثیر وقف در جامعه بیان کرد: وقف یکی از مواردی است که توسط آن می‌توان آسایش عمومی را به جامعه هدیه داد و در راستای کمک به اقشار نیازمند جامعه نیز قدم‌های بسزایی برداشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با تاکید بر اینکه مردم ما مشتاق به فعالیت در امور خیر هستند، بیان کرد: بهترین شیوه برای تبلیغ فرهنگ وقف، بیان اثرات آن در جامعه است؛ چراکه اگر این فرهنگ را خوب در جامعه تبیین کنیم مردم مشتاقانه در این عرصه حضور خواهند یافت.

وی در پایان با بیان اینکه اکثر مردم با موضوع وقف آشنایی کامل ندارند، گفت: نیاز است که در این راستا وارد عمل شده، وقف و جایگاه آن را در جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها