خبر خوش برای بدهکاران بانکی:

بخشودگی جرائم دیرکرد بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات‌ معوق این بانک به منظور افزایش توان تسهیلات‌دهی به بخش‌های اقتصادی و تولیدی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۶۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

محمدعلی نیک‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی با عنوان مهر ماندگار به منظور افزایش منابع در اختیار جهت ارائه تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی و تکریم مشتریان در حال اجرا است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات این طرح گفت: مشتریانی که بدهی تسهیلات دریافتی خود را تعیین تکلیف کنند یا اصل بدهی و اقساط معوق خود را پرداخت کنند، می‌توانند از مزایای بسیار خوب این طرح استفاده کنند.

وی بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات حتی برای سه قسط را فرصت بی‌نظیر برای کسانی دانست که به هر دلیلی موفق به پرداخت اقساط ویا تسویه اصل و فرع بدهی خود نشدند.

نیک‌منش ادامه داد:  زمان اجرای طرح مهر ماندگار از 29 آبان تا 29 اسفند همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) است که با اجرای آن توان تسهیلات‌دهی به آحاد مردم، تولیدکنندگان و همه فعالان اقتصادی افزایش می‌یابد.

نیک‌منش تصریح کرد: امهال (مهلت دادن) یکی دیگر از مزایای طرح مهر ماندگار در کنار بخشش جرائم دیرکرد وجه التزام بصورت تمدید یا تجدید برای کسانی که توان باز پرداخت بدهی خود را ندارند، است که برای تسهیلات‌گیرندگان بانک مهر اقتصاد یک فرصت طلایی محسوب می‌شود.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از همه کسانی که دارای بدهی معوق هستند خواست تا با مراجعه به شعب این بانک، ضمن استفاده از مزایای این طرح، نسبت با بازپرداخت بدهی خود اقدام و به توسعه اقتصادی این استان کمک کنند.

ارسال نظرات