مسئول تربیت بدنی سپاه البرز خواستار برخورد وبرکناری رئیس فدراسیون ورزش های رزمی شد

مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز طی نامه ای به مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان ضمن درخواست بررسی افتضاح ورزشکار و مدیران تیم ملی موی تای، خواستار برکناری و عزل قاطع محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۰۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز طی نامه ای به مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان ضمن درخواست بررسی افتضاح ورزشکار و مدیران تیم ملی موی تای، خواستار برکناری و عزل قاطع محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه البرز خواستار برخورد وبرکناری رئیس فدراسیون ورزش های رزمی شد 

در این نامه اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز ضمن اشاره به بی تدبیری رییس فدراسیون و حسین عابدی مدیر تیم های ملی، به بی نظمی و عدم رعایت ارزشها جمهوری اسلامی ایران و عبور از خطوط قرمز نظام اشاره و خواستار برخورد قاطع با شخص رییس فدراسیون شده است .

اسفندیاری ،عضو شورای عالی ورزش استان البرز ، خاطر نشان کرد: فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از فدراسیون پرجمعیت میباشد که تعداد بسیاری از قهرمانان پرآوازه تقدیم کشور نموده که متاسفانه با به کار گیری افراد غیر متعهد به آرمان های امام راحل و شهدای عزیزمان همچنین افتضاحی را به بار می آورد .

عضو شورای ورزش بسیج کشور در ادامه ، به شهادت مسئول اسبق مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری ( از مربیان و قهرمانان کیک بوکسینگ ) در جهاد مبارزه با تکفیری های صهیونیسم اشاره کرد و افزود: از شهادت هم رزم عزیز ما حدود ۶ ماه نگذشته و پیکر مطهرش به آغوش وطن و خانواده نیامده ، شاهد چنین مسائلی هستیم که قلبمان را بدرد می آورد .

وی گفت: متاسفانه عضو تیم ملی موی تای به جای عملکرد جوانمردانه مانند سایر ملی پوشان ایرانی در مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی و یا انداختن عکس با تمثال مبارک شهدا در سکوی قهرمانی رقابت های بین المللی ، با سفاک ترین و منفورترین مردمان جهان ( رژیم جعلی و منحوس اسرائیل ) عکس سلفی میندازد .

وی تصریح کرد: این حرکت زشت و غیر ارزشی پشت پا زدن به آرمان های امام راحل ، تمام ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دهن کجی به خون پاک شهدا و امت حزب الله ایران است، لذا با توجه به عملکرد بد کادر فنی و مدیران تیم ملی در راستای عملکرد غیر قابل قبول و خلاف منویات نظام و مقام معظم رهبری، ورزشکاران، مدیران ورزشی و همینطور محکوم کردن این واقعه و تبری و لعن رژیم کودک کش اسرائیل در هر عرصه ای، خواستار محاکمه عوامل دست اندرکار با این موضوع هستیم و استعفا نامبردگان جزای این توهین بزرگ نمیباشد .

اسفندیاری خاطرنشان کرد: متاسفانه این واقعا غیر حرفه ای در پس فاجعه دردناک قطار تهران مشهد و پرونده برجام مغفول ماند و مسئولین ، مدیران و ورزشکاران نسبت به این مهم واکنشی متناسب با شآن ملت شهید پرور ایران نشان ندادند .

امیدواریم با توجه کسوت و تجربه مربیان تیم ملی، وظایف کادر فنی، سرپرست و ریاست فدراسیون در این خصوص مسئولیت بی تعهدی خود را بپذیرند و از شخص وزیر محترم ورزش و جوانان و مدیر کل حراست وزارتخانه انتظار داریم پس از برخورد لازم ،مراتب را به اطلاع عموم ورزشکاران و مردم شهید پرور ایران برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها