خبرهای داغ:
رئیس شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:

شورای فرهنگی باید تسهیل‌کننده برنامه های قانونی دانشجویان باشد

رئیس شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در آستانه روز 16 آذر و در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، شورای فرهنگی را تسهیل‌کننده برنامه‌های قانونی دانشجویان دانست.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۵۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسین بدیعی در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید انقلاب اسلامی افزود: 16 آذر بهانه‌ای است برای یادآوری ندای آزادی‌خواهی دانشجویان و نشانی است تا به جامعه، پویایی و حرکت روبه‌جلو دانشجو را یادآوری نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تأکید بر اینکه باید مراسم در خور شان دانشجویان در همه واحدهای دانشگاهی در سطح استان به بهترین نحو ممکن برگزار شود بیان کرد: تأکید معاونت فرهنگی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه هم بر ایجاد شورونشاط در بین دانشجویان و به‌خصوص در این روز است.

وی اظهار کرد: روزی که به نام دانشجو نام‌گذاری شده باید انگیزه‌ای باشد برای ایجاد شورونشاط برای تمام طول سال و نباید به همین روز بسنده کرد بلکه انجام فعالیت‌های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی باید در طول سال با محوریت خود دانشجویان و با توجه به پتانسیل بالای این قشر انجام شود تا این شورونشاط به بقیه جامعه نیز تسری یابد.

بدیعی تصریح کرد: از برنامه‌های مدون و در چارچوب قانون دانشجویان در سطح واحدهای دانشگاهی استان حمایت می‌کنیم و معتقدیم برنامه‌هایی که در شورای فرهنگی دانشگاه و یا شورای نظارت به تصویب رسید باید اجرایی شود.

وی شورای فرهنگی را یکی از ارکان مهم در دانشگاه برشمرد و تأکید کرد: دانشجویان باید شورای فرهنگی را در راستای اهداف خود بدانند و بر این باوریم که شورای فرهنگی هم  باید تسهیل‌کننده برنامه‌های قانونی دانشجویان باشد تا پویایی دانشگاه‌ها بیش‌ازپیش جلو برود. 

در این دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار