آمادگی شهرداری باقرشهر برای مواجه با برف و باران

خبرگزاری بسیج: مسئول ستاد حوادث شهرداری باقرشهر از برپایی ستاد برف روبی در مواجهه با بارش برف و باران در شهرداری باقرشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید شفیعی در این باره گفت: طبق سنوات گذشته همزمان با آغاز فصل سرما و بارش برف و باران شهرداری باقرشهر نسبت به برپایی ستاد برف روبی اقدام نموده است .

وی با اشاره به اینکه با بارش برف و باران سیلاب ها از شمال تهران به سمت جنوب تهران از طریق دره مافتون و فیروزآباد سرازیر می شوند، افزود: با توجه به اینکه با بارش برف و باران ممکن است مشکلات احتمالی برای شهروندان پیش آید لذا نیروهای خدمات شهری شهرداری باقرشهر در آماده باش کامل هستند .

وی اظهار داشت: تا کنون ۸ مخزن شن و نمک در سطح شهر باقرشهر نصب کرده ایم و همچنین ۷ دستگاه وانت نیسان و کامیون و ماشین های سنگین برف روب آماده به کار هستند تا در صورت بارش برف به شهروندان خدمت رسانی نمایند تا تردد آنان با مشکل مواجه نشود .

شفیعی تصریح کرد: همکاری های لازم با تمامی مدارس، سازمان ها و ادارات سطح شهر باقرشهر در خصوص در اختیار گذاشتن شن و نمک در زمان بارش برف صورت گرفته است تا در مواقع ضروری خدمت رسانی انجام شود .

 

ارسال نظرات