سردار سپهر در گفت‎وگو با «بسیج» تاکید کرد

ضرورت اطلاع رسانی گسترده فعالیت های بسیج برای همه آحاد جامعه

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه: بنده اعتقاد دارم بسیج بیش از این‌ها فعالیت کرده و نیازمند این است که طی فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی گسترده این فعالیت ها برای همه آحاد جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۱۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طرح های کلانی که بسیج برای عمق بخشی، توسعه انقلاب و ارزش ها نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده بسیار موثر بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در این نمایشگاه به نظر بنده بخشی از توانمندی ها و فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین به نمایش گذاشته شده در حالی که بنده اعتقاد دارم که بسیج بیش از این‌ها فعالیت کرده و نیازمند این است که طی فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی این فعالیت ها برای همه آحاد جامعه معرفی شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همه دریادلان بسیجی افزود: به لطف خدا این فعالیت ها و زحمات موجب توسعه بیشتر بسیج و ارزش های بسیج در کشور شود، رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را فراهم کند.

سردار سپهر با بیان اهم موضوعاتی که باعث پیشرفت و ارتقای فعالیت های بسیج می شود گفت: فکر جهادی، عمل جهادی، مدیریت جهادی، تلاش جهادی و آن روحیه و انگیزه جهادی که در بسیج وجود دارد قادر خواهد بود نسبت به توسعه فعالیت ها و راهبرد ها بسیج نقش اساسی پیدا کند.

ارسال نظرات