بخشدار کلیجارستاق:

اجرای عملیات راهسازی ساری کیاسر مستلزم واگذاری معادن برای زیر سازی است

برای تسهیل کار پیمانکار پروژه محور ساری کیاسر نیازمند همکاری اداره منابع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در تحویل و واگذاری معادن برای اجرای عملیات فنداسیون و زیرسازی و به‌سازی مسیر هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۶۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، سید تقی رسولی اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار 600 میلیون تومان در بخش کلیجانرستاق احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این مرکز درمانی شروع شده است، افزود:‌ خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه اداره جهاد کشاورزی برای دریافت موافقت اصولی هستیم.

بخشدار کلیجانرستاق ساری درباره پروژه راه‌ ساری ـ کیاسر، تصریح کرد:‌ پیمانکار این پروژه در حال انجام کار است و نیازمند همکاری اداره منابع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در تحویل و واگذاری معادن برای اجرای عملیات فنداسیون و زیرسازی و به‌سازی مسیر هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه امسال توانستیم با اعتبار خوبی که دولت اختصاص داد اقدامات گسترده‌ای در تسطیح اراضی شالیزاری انجام دهیم، خاطرنشان کرد:‌ 35 هکتار از اراضی شالیزاری تسطیح شده و مورد بهره‌برداری مردم قرار گرفته است.

رسولی ادامه داد:‌30 هکتار از اراضی شیبدار فاقد کشت هم با اعتبار یک میلیارد تومان، زیر کشت رفت.

وی با بیان اینکه 20 روستا دارای مصوبه برای اجرای طرح هادی هستند، تصریح کرد:‌ عملیات اجرایی طرح هادی این روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

بخشدار کلیجانرستاق ساری با اشاره به اینکه به‌جهت شیبدار بودن منطقه در راه‌های روستایی با مشکلاتی مواجه هستیم، اظهار کرد:‌ نیاز است اداره راهداری و راه و شهرسازی نسبت به زیرساخت‌های راه‌های روستایی در منطقه کلیجانرستاق توجه بیشتری داشته باشند و از سوی دولت هم اعتبارات خوبی برای به‌سازی و آسفالت روستاهای بخش کلیجانرستاق اختصاص داده شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه بخش کلیجانرستاق از موقعیت گردشگری مناسبی برخوردار است، ادامه داد: این آمادگی از سوی بخشداری وجود دارد تا برای توسعه ظرفیت گردشگری منطقه با دستگاه‌های مرتبط، همکاری لازم را داشته باشد.

رسولی گفت: بیشترین عملیات آبخیزداری در منطقه کلیجانرستاق انجام شده و فرماندار ساری به پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و ... منطقه، اعتبار ویژه اختصاص داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها