خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری

خوی استکباری و ظالمانه آمریکا ثابت شد/ سرانجام اعتماد به آمریکا بدعهدی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت آنطور که در شان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بایستی با این قضیه برخورد کنند.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر دیرباز با اشاره به تمدید‌ تحریم‌های ایران توسط آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در همان ابتدای مذاکرات درباره خوشبین نبودن رفتارهای آمریکا و غیر منطقی و غیر قابل اعتماد بودن به آمریکا بارها تاکید نموده و فرموده اند بر اساس تجربه دهه های گذشته مشخص شده است که آمریکایی ها به هیچ عنوان به تعهدات خود پایبند نیستند و بسیار بد قول و بدحساب هستند.

وی تصریح کرد: و امروز با تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران بار دیگر عهد شکنی و خوی استکباری و ظالمانه آمریکا برای بسیاری از گروه ها و جریانات چه در داخل و چه خارج از کشور ثابت شد .

حجت الاسلام دیرباز با بیان اینکه تمدید تحریم های 10 ساله سند دیگری ازعهدشکنی آمریکایی‌ها محسوب می شود افزود: با این حال امیدواریم برخی افکار عمومی در داخل نیز به این نتیجه رسیده باشند که سرانجام اعتماد به آمریکا و اینکه از این مذاکرات به عنوان فرصت یاد می کردند چیزی جز بدعهدی نخواهد بود.

وی ضمن یادآوری دیدگاه مقام معظم رهبری منویات ایشان را فصل الخاب دانسته و اظهار داشت: همانطوریکه معظم له نیز فرموده اند جمهوری اسلامی ابتدائاً برجام را نقض نخواهد کرد، زیرا وفای به عهد، دستور قرآنی است اما اگر تهدید نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام عملی شود، جمهوری اسلامی برجام را آتش خواهد زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنابراین مجلس شورای اسلامی و دولت آنطور که در شان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بایستی با این قضیه برخورد کنند.

ارسال نظرات